• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excell doet niets

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anneke65

Gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
sinds kort heb ik ms office XP.
Nu wil ik iets in excell doen, maar er gebeurt niets.
Als ik de cursor neerzet kan ik niets doen, behalve dat er vakken geselecteerd worden, als ik beweeg met mijn muis.
Met linker en rechtermuis verschijnt er niets, kan niet afsluiten, niet naar opmaak en niets eens afsluiten.

Kun je excel verwijderen en herinstalleren?

zou wel kunnen, maar waar dan precies?
Via verkenner-program files?
En dan daarna via cdrom weer toevoegen?

als je office opnieuw wilt installeren kun je de installatie cd in de pc stoppen. ofwel er komt gelijk een scherm van MS op of men dubbelkklikt op de cd drive in deze computer. daarna kan men via het volgen van de aanwijzingen office eerst de-installeren en daarna op dezelfde manier installeren.

als je office opnieuw wilt installeren kun je de installatie cd in de pc stoppen. ofwel er komt gelijk een scherm van MS op of men dubbelkklikt op de cd drive in deze computer. daarna kan men via het volgen van de aanwijzingen office eerst de-installeren en daarna op dezelfde manier installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan