Goedenavond allemaal,
Ik wil graag enige gegevens vanuit excell in word invoegen echter ik heb hier een probleempje mee. Een compleet blad invoegen lukt mij helemaal, maar ik als voorbeeld:
eerst een stukje tekst
dan moeten de gegevens worden ingevoegd vanuit excell en wel cel G5.
dan weer een stukje tekst
dan moeten de gegevens worden ingevoegd vanuit exceel en wel cel B34
etc etc.
Als ik het nu invoeg dan voegt hij steeds A1:G34 in dat wil ik juist niet, alleen het antwoordt vanuit de cel.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alvast bedankt.
Ik wil graag enige gegevens vanuit excell in word invoegen echter ik heb hier een probleempje mee. Een compleet blad invoegen lukt mij helemaal, maar ik als voorbeeld:
eerst een stukje tekst
dan moeten de gegevens worden ingevoegd vanuit excell en wel cel G5.
dan weer een stukje tekst
dan moeten de gegevens worden ingevoegd vanuit exceel en wel cel B34
etc etc.
Als ik het nu invoeg dan voegt hij steeds A1:G34 in dat wil ik juist niet, alleen het antwoordt vanuit de cel.
Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen.
Alvast bedankt.