• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excell!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor je probleem met die dubbele heb ik je al een oplossing gegeven, ga dat eerst maar eens proberen, heb je dan nog concrete vragen hoor ik het wel.
N.b. t.a.v. je voorbeeld.
Voeg een kolom in na rij C en gebruik de formule =als(C1=C2;"Dubbel";als(C2=C3;"Dubbel";""))
Met alleen =als(C1=C2;"Dubbel";"") krijgt de eerste 'dubbele' geen dubbel er achter te staan de rest wel. (formule wel even langs alle rijen slepen met de vul greep).

T.a.v werken met subtotalen.
Kies bij "Bij iedere wijziging in:" voor 'klantnaam'.

Thx withaar voor dat dubbelgedoe. Vorige keer lukte het me niet maar nu wel. En over dat met duie subtotalen, ik doe dus precies wat andere forummer(!) zei, maar ik kreeg er iets heel raars uit. Doe ik het zoals jij het zei, dus met klantnaam, dan komt er onder klantnaam een regeltje te staan met totaal klantnaam PIET
Totaal bedrag word van leeg verander in een 0, of 0.0. Terwijl eigenlijk het krediet bedrag opgeteld moet worden en in kolom totaal bedrag moet komen te staan

/edit

dat van die dubbel omzetten in waarden lukt niet. ik krijg dan dit voor me neus:
De informatie kan niet worden geplakt omdat het gebied kopieren en het plakgebied niet dezelfde vorm en grootte hebben. Ga op een fo meer van de volgende manieren te werk.

° klik op een enkele cel en plak(lukt niet want zodra wilt plakken is de plak functie weg)
°selecteer een rechthoek van dezelfde grootte en vorm en plak. (welke reachthoek?)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan