Excelle bestanden naar pdf???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kevin We

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2005
hoi, ik ben al geruime tijd webmaster van de site http://www.dibad.be. Nu heb ik besloten een geheel nieuwe site te ontwerpen en zit ik met een paar vraagjes.

- Ik ben op zoek naar een (gratis) programma om excell-sheets (competetitie-uitslagen) om te zetten naar iets wat vlot afprintbaar is, bij voorkeur PDF. Alleen weet ik niet of dit gaat .xls => .pdf of welke programma ik hiervoor kan gebruiken, liefst geen trial want heb het vrij veel nodig.

- Ook ben ik nog op zoek naar een (makkelijk) cgi scriptje om een formulier te verzenden naar mijn e-mailadres zodat het vlot leesbaar en duidelijk is.

Met Vriendelijke Groeten, Kevin

Prettige eindejaarsfeesten

xls ==> pdf kan met een virtual pdf-printer.
Voor dat cgi-script kan je best kijken op de info die de provider verschaft over sites op hun server. Misschien voorzien zij in een cgi-script of zo dat je kan gebruiken.

Greetz : Jer:cool:en.

xls ==> pdf kan met een virtual pdf-printer..

kan je mij hier wat meer uitleg over geven of een website ofzo want heb geen idee wat het eigenlijk is.

Voor dat cgi-script kan je best kijken op de info die de provider verschaft over sites op hun server. Misschien voorzien zij in een cgi-script of zo dat je kan gebruiken.

dit dacht ik ook maar blijkbaar geeft Lazernet dit niet vrij, anders zal ik hun eens mailen betreffende dat cgi script

JeroenE zei:
xls ==> pdf kan met een virtual pdf-printer.

kheb je een mailtje gestuurd, hoor nog wel van je

grtz

Succes en ook prettige eindejaarsfeesten en een goed en vreugdevol 2006.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan