• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exceloverzicht chaotisch graag aanvullingen en hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

doepie24

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2010
Hallo allemaal,

Graag jullie input.

Ik ben bezig met berekingen en kom er niet meer uit welke formule of functie moet ik gebruiken bij onderstaande case.

Ik ben bezig met maandberekeningen van 2010 en heb een datum van 22-05-2010 dat een uitkering begint. eerste 2 maanden 75% maal salaris daarna 70% maal salaris Nu wil ik per maand berekenen hoeveel dat is alleen begint het natuurlijk al in mei 2010

Hoe zouden jullie dit aanpakken dat dit berekent word op de dag nauwkeurig.

alvast bedankt allemaal.

Als je een voorbeeld post ontdaan van gevoelige informatie is dat gemakkelijker om vanuit te vertrekken.
Heb een opzetje gemaakt (zijn meer wegen naar Rome, maar zo zou ik het aanpakken).
Zie bijlage.

Bijlagen

ik wilde ook een bestand mee posten alleen hij mag maar 100kb zijn en alles wat ik deed was al groter dan 100 kb.Hoe doen jullie dat dan?

Het hele bestand is veel te groot dus heb hem uitgekleed om het inzichtelijker te maken.
Het gaat om de rode vakken die zouden automatisch gevuld moeten worden met de uitkering die hij zou moeten krijgen vanaf 22-05-2010 afgezet tegen de sv dagen natuurlijk.

Bijlagen

f10=
Code:
=+(G4-$C$27)/F1*F5

zie bijlage.

de uitkomst is 1.379,31 (klopt dit, of wat dient dit wel te zijn?)

in c27 staat 22-5-2008; moet dit niet 22-05-2010 zijn?

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan