• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelsheet met verdwenen sluitenknop (kruisje)

Status
Niet open voor verdere reacties.

allard1

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2006
Beste vrienden,

Ik heb vandaag een rekentool onder ogen gekregen waar ik helemaal van onder de indruk ben :p In de sheet zijn bladtabs verdwenen die wel in de formules staan. Ze zijn niet uitgeschakeld via de opties en ook niet middels VBA (ik heb ze wel via VBA proberen weer te geven).
Ook is de sheet alleen maar te sluiten door Excel helemaal af te sluiten maar niet via het welbekende rode kruisje (rare woordspeling) wie o wie heeft er een idee wat er met de sheet is gebeurd? Ik ben helaas niet in de mogelijkheid de sheet te plaatsen aangezien deze sheet op mijn werk wordt gebruikt.

Alvast bedankt voor elke reactie

Groet,
Allard

Als die op jouw werk wordt gebruikt weten ze daar vast wel wie hem heeft gemaakt. Misschien weet die er meer van.

Als die op jouw werk wordt gebruikt weten ze daar vast wel wie hem heeft gemaakt. Misschien weet die er meer van.

Leuke reactie en goeie tip, echter is dit een sheet uit de overlevering dus helaas.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan