• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excelsheet opslaan

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 72049
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 72049

Geachte lezers,

Ik heb een nota waar in cel C3 het notanummer komt te staan, dit wijzigd iedere keer nu heb ik een macro die hem print en verstuurd naar de mail.

Ik zou hem graag met een macro willen opslaan met het nummer in cel C3 die dus iedere keer veranderd.

is er iemand die mij in de goede richting kan sturen.

Jan

Hoi Paul,

Als ik begreep wat er stond zou ik het vast kunnen gebruiken, ik kan een macro opnemen (automatisch) en daar blijft het helaas bij.

Jan

Jan, bekijk nu eens deze regel code uit de gerefereerde topic:

Code:
ThisWorkbook.SaveAs Filename:="C:\Documents and Settings\gebruiker\Bureaublad\boekhouding\2007\nota" & Worksheets("Blad1").Range("c9").Value & ".xls"

Het slaat "dit bestand" op in de aangegeven map, met als bestandsnaam het woord nota, gevolgd door de inhoud van een cel op blad1. Extensie is xls.

Chinees is dit toch niet ;)

Wigi

Wigi,

Chinees ? bijna wel, ik heb de regel bestudeerd volgens mij moet ik het hiermee kunnen redden ga vanmiddag er mee aan de gang ik laat het zo spoedig mogelijk horen.
in ieder geval bedankt voor je duidelijke uitleg.

Jan

OK, succes ermee en als je vastzit horen we het wel weer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan