• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excelsheet verzenden

• Onderwerp starter Onderwerp starter GerV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GerV

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2015
Goedemorgen,

ik heb een spreadsheet met meldingen. In kolom C staat het emailadres van de melder.
Ik ben op zoek naar een macro die zodra ik op de naam van de melder klik alle andere regels verbergt (muv van regel 1 die de kolomkoppen bevat A tm S), dus zowel boven als onder de aangeklikte regel, en dan een copy van het werkblad, 2 regels, (dus niet alle werkbladen) naar het aangeklikte emailadres verzend.

Daarna moeten alle regels weer zichtbaar worden.

Een hele mond vol maar ik weet dat de kennis hier aanwezig is voor deze uitdaging.

GerV

Bijlagen

als ik nu nog de code had om alle voorgaande en volgende cellen te verbergen was ik er.

GerV

Pas eerst deze code maar eens toe in je voorbeeldbestand, het verbergen en tonen van cellen komt wel daarna.

middels deze code verzend ik een vaste range naar een vast (cel C2) emailadres.

ik zoek dus nog de code voor het verbergen/zichtbaar maken van de overige regels en de code voor het klikken op de cel met het emailadres.

GerV

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan