• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

excelwerkrooster?

Status
Niet open voor verdere reacties.

loser180

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2002
wie kan me helpen met een paar werkbladen maken op excel of andere proggies die er makkelijk voor zijn ..?

ik moet een werkrooster hebben van mijn werknemers
als een werknemer 97 vakantie dagen heeft en 18 snipperdagen in een jaar en ik zou zeggen dat pietje 29 maart 2 weken op vakantie gaat dat ie er 14 dagen van zijn vakantie dagen aftrekt van de vakantie dagen.

en als ik ga inroosteren dat ie zegt HEY LET OP : pietje gaat die week/maand 2 weken weg die kan je niet inroosteren !!

alvastbedank!!

Geplaatst door loser180

als een werknemer 97 vakantie dagen heeft en 18 snipperdagen in een jaar

Geef eens een adres, dan zeg ik mijn huidige baan op en ga onmiddelijk bij jou solliciteren :D

oeps sorry... off topic :o

Je vraag is m.i. niet duidelijk genoeg om zo mee aan de slag te gaan.
Je wilt dus een vakantieplanner maar ook een werkplanner en die moet rekening houden met de ander.
Echter, hoe groot is je bedrijf (hoeveel) medewerkers?
Hoe doe je nu de planning (in welk systeem) en hoe, is een medewerker 100% bezig met één opdracht (dus 1 op 1), kan er overgedragen worden, kort om waar moet allemaal rekening mee gehouden worden?
Ik wil best eens een poging doen, echter hoe je zo iets aangaan maakt wel een verschil als het voor 5 of 200 medewerkers is.
Verder moet er rekening gehouden worden met zaken als ATV?
Worden er dagen opgenomen of ook uren, en moet hier rekening meer gehouden worden, zo ja vanaf hoeveel uur zou iemand voor die dag niet beschikbaar zijn.
Wordt er in de weekenden gewerkt, parttime, ploegen diensten etc...?
Kortom ik zou graag wat meer informatie hebben voordat ik aan de slag ga.

Hoi Martin,

Ook off-topic overigens, de kleine letters goed lezen voordat je je baan opzegt:
2 weken op vakantie gaat dat ie er 14 dagen van zijn vakantie dagen aftrekt van de vakantie dagen.

Oftewel je wordt wel geacht 14 dagen per twee weken te werken, geen weekenden dus!

Jeroen

:( blijf ik toch maar mooi mijn baan houden, heb ik ook 60 dagen per jaar, en hoef ik maar ongeveer 5 dagen per week te werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan