except_handler4_common

Status
Niet open voor verdere reacties.

SuperFries0123

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2009
Berichten
101
Hallo maar weer,

Heb zowat al mijn grote problemen opgelost, dus nu is het tijd
voor de kleinere. Vaak als ik Messenger, Bad Company 2 of andere
programma's opstart (zelfs als ik in YouTube een filmpje vergroot tot
beeldvullend), krijg ik het bericht:

"Kan entrypoint van procedure _except_handler4_common niet vinden in DLL-bestand msvcrt.dll"

Nu is dit geen drastisch probleem, ik kan alles nog wel, maar het is toch best wel irritant. Vooral als mijn zusje
weer bij me komt zeuren (Dit is echt zwaar !@#%!). Heeft het misschien ook wat
met Java te maken? Want ik heb soms ook dat er dan "een fout is opgetreden en dit programma
(Java) moet worden afgesloten en dan wel/niet rapport verzenden".

Help mij!!!
 
Laatst bewerkt:
dit is wat ik heb kunnen vinden

The error you are receiving can be caused when an older version of the msvcrt.dll is installed by an application (in your case either of the Autodesk apps, or possible some other program you recently installed.

The solution is to locate this older copy of msvcrt.dll in the directory where the application is saved to; (e.g. c:\program files\autocad\msvcrt.dll)

Right click on this file and rename to msvcrt.old then goto C:\WINDOWS\System32 folder and copy the msvcrt.dll file from there to the location you renamed the other copy to .OLD
 
In alle Program Files mapjes van die applicaties (Google Chrome, Bad Company 2, Windows Live) staan die msvcrt.dll's niet. Ben nu het hele systeem aan het doorzoeken... Toch bedankt voor je antwoord!:thumb:
 
klik gewoon is op zoeken( met dat hondje) en tik daar msvcrt.dll in als hij er twee vind dan weet je het probleem
 
... Ik vind er wel 6, waarvan een een backup was van de echte, die ik heb overschreven, en het origineel van de gedownloade vervanger. Heb ze verwijderd, zal eens zien wat er gebeurt als ik opnieuw opstart....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan