Exchange 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

whschimmel

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
Berichten
21
Dag Allemaal,

Een collega van me heeft een probleem met het verzenden van e-mail met zijn blackberry: er verschijnt een rood kruis. In het mailtje is zichtbaar:

Berichtstatus: E-mailprogramma van desktop kan bericht niet indienen


Ook verschijnt er op de desbetreffende server een foutmelding in het logboek:

Event Type: Warning
Event Source: BlackBerry Messaging Agent SERVERNAME Agent 1
Event Category: None
Event ID: 20265
Date: 6/4/2008
Time: 3:59:59 PM
User: N/A
Computer: SERVERNAME
Description:
{persoon@domein.nl} MAPIMailbox::Send(ppMAPIMessage) - SubmitMessage (0x80070005) failed

in bovenstaande foutmelding heb ik alleen het e-mail adres en de servernaam gewijzigd voor de veiligheid.

Nu vraag ik me af hoe ik bovenstaande kan oplossen?
Heb een hoop fora meldingen op internet gevonden, maar ik kom er zo 123 niet uit...

Alvast bedankt,

Wouter Schimmel
Telecombinatie
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat je je vragen op Opgelost zet zonder
1. fatsoenlijk terug te melden dát je probleem is opgelost (en zonder terug te melden wat de oplossing was), of
2. postings die je direct op Opgelost zet aan te passen (in de sfeer van: "Probleem is reeds opgelost, geen hulp meer nodig").

Ook bij vragen waar ik jou antwoorden gegeven heb doe je precies hetzelfde.

Een andere posting van je meldt als laatste: "Ik ga het proberen", en dan zet je de vraag zonder verdere terugmelding van de resultaten op Opgelost. Geen enkele terugmelding etc.

Nu waardeer ik dat je vragen op Opgelost zet, maar ik waardeer niet [zie alles wat hierboven staat].

Ik heb de moderatoren hiervan nu op de hoogte gesteld.
Ondertussen kun je, vind ik, alvast de moeite nemen om je gestelde vragen aan te vullen met de zaken die ik hierboven genoemd heb.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan