Exchange 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jordi Hekhuis

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2009
Berichten
75
Hallo allemaal.

Ik hoop dat dit de goede plek is voor deze vraag, anders kun je deze uiteraard verplaatsen naar de juiste plek.

Ik heb een probleem met Outlook Mobile Access in exchange 2003. Deze draait op een SBS 2003 server. Als ik naar http://servernaam/OMA ga kan ik eerst wel inloggen, maar dan krijg ik de volgende melding:
Het item bestaat niet meer. Het item dat u probeert te openen, is mogelijk verwijderd of verplaatst.
Ik wil nu OMA opnieuw installeren omdat ik niet te moeilijk wil doen met het uitzoeken van dit probleem. Waar kan ik de module verwijderen en opnieuw installeren? Ik kan het namelijk niet vinden. Als 1 van jullie eerst nog andere oplossingen/tips heeft hoor ik deze uiteraard ook graag.

*edit* Ik heb nog even verder gezocht en ben er achter gekomen dat het alleen bij 1 bepaalde gebruiker is die dit eerder heeft gebruikt. Deze medewerker heeft nu een nieuwe telefoon. Als ik als administrator of een andere gebruiker probeer in te loggen werkt het wel.
 
Laatst bewerkt:
Opgelost

Ik heb zelf nog verder gezocht en het probleem als volgt opgelost:

Ik heb in IIS de paden van exchange en exchange-oma vergeleken en zag dat deze verschillend waren, deze heb ik exact het zelfde gemaakt.

Hierna heb ik in commandprompt iisreset uitgevoerd en hierna bij services "Microsoft exchange system attendant" herstart (hierdoor startte Information store ook opnieuw op)
Hierna werkte alles weer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan