Exchange Active Sync mail doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wolly74

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2015
Dag,

Ik heb een probleem. Via Slim.nl heb ik een tijdje geleden een officiële MS Office 2013 gekocht. Omdat ik al eerder in Outlook.com werkte en ook die agenda gebruikte heb ik toen een Exchange Active Sync account aangemaakt en geen IMAP, zodat ik zowel de mail als ook contactpersonen en de agenda kan gebruiken. Het was even zoeken naar de juiste instellingen, vooral de naam van de mailserver heeft veel tijd gekost. Maar uiteindelijk werkte alles prima.

Nu is mijn computer schoongemaakt en is windows erop nieuw opgezet. Vandaag teruggekregen en vol goede moed MS office opnieuw geïnstalleerd. Alles werkt prima, alleen krijg ik de Exchange Active Sync mail niet meer aan de praat en krijg ik constant de foutmelding dat of de gebruikersnaam of wachtwoord niet werkt. Ik heb voor her-installatie een foto gemaakt van de instellingen en deze 1 op 1 overgenomen en ik weet zeker dat ik alles juist heb ingevoerd.

Hoe kan ik dit probleem oplossen?

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!!

Groet,

Eric

Wolly74, allereerst van harte welkom bij helpmij.nl !

Ik heb even de titel van uw vraag aangepast zodat andere helpers nog voor het openen al kunnen zien waar het om gaat :) Gelieve hier in de toekomst op te letten.

Fijne dag nog verder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan