Exchange data, waar te vinden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

87122270student

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2007
Beste Helpmij'ers:thumb:,

Ik heb thuis een computer draaien met exchange (gewoon voor de hobby).
Nu is de server overleden en deze krijg ik nog niet aan e praat, dit komt wel goed denk ik.

Maar nu heb ik een mailbox kwijt, kan ik deze mailbox terugvinden op de harddisk van de server?

Wie kan mij hierover iets mee vertellen?

Tim, de inhoud van de mailbox staat in de Priv1.edb (oftewel een deel van de Information Store van Exchange). Zonder Exchange (te proberen via de Exchange recovery Storage Group in de System Manager van Exchange) of speciale tools kun je niet de inhoud van een bepaalde mailbox daaruit halen in (bijv.) .PST vorm.

Tijs.

Bedankt voor je antwoord Tijs :thumb:

Dit bestand heb ik gevonden.
Ik dit bestand wel op stick zetten en vervolgens uitlezen op een andere server met exchange of speciale tools hiervoor?

Of moet ik hiervoor echt mijn eigen server weer aan de praat krijgen?

Laatst bewerkt:
Zoek even op Google naar instructies om te kijken of de "Exchange recovery Storage Group" je in staat zou stellen om de priv1.edb te mounten op een andere Exchange server.
Je zult dan een gebruiker zonder mailbox moeten hebben om de mailbox 'aan te hangen', en vandaaruit een export te maken (hetzij vanuit Outlook, hetzij via Exmerge).
Precieze informatie heb ik dus niet (misschien anderen op het forum wel), kijk maar of je hiermee verder komt.

Tijs.

Tijs bedankt voor de informatie!
Ik ga hiermee verder.

Als andere nog meer informatie kunnen verschaffen mag dat altijd.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan