exchange mailbox via mailhoster (pop3)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pewie37

Gebruiker
Lid geworden
2 sep 2007
Beste forumleden, ;)

Ik heb exchange geïnstalleerd en vraag me af hoe ik de pop-box van mijn provider kan binnenhalen.

Thanxs alvast :thumb:

Blijkbaar ga je nu (gedeeltelijk) weer op de 'oude' tour, dus Exchange gebruiken.

Ik constateer (toevallig) dat je vorige vraag waar ik op geantwoord heb 'stiekem' op opgelost is gezet zonder enige terugmelding van jouw kant. Ik vind dat respectloos overkomen.
Mocht je van mening zijn dat dat ik dat als normaal gedrag moet beschouwen wat jou betreft, laat het me dan even weten, dan besteed ik mijn tijd ergens anders.

M.b.t. je vraag over het ophalen van POP3 mailboxen en distributie over Exchange ontvangers: Kijk hier voor suggesties (zover ik kan zien allemaal betaalde software; ik ken ook geen gratis/freeware variant van dergelijke software).

Tijs.

Beste DNTIES,

Punt 1: Dat was niet zo bedoeld, sorrie bij deze.

Punt 2: Dit forum is niet bedoeld voor het openlijk oplossen van onderlinge onenigheden. Ik zie dan ook liever dat je met zo'n soort licht ontvlambare reacties inderdaad je tijd ergens anders aan besteed dan aan dit forum.

Laat iedereen in zijn waarde en hou het gezellig.

'Licht ontvlambaar' vind ik persoonlijk een overdreven term. Je bent hier niet voor het eerst met een vraag op het forum, dus het is niet vreemd dat ik ervan uitga dat je weet hoe je (richting de helpers) correct met gegeven hulp/antwoorden moet omgaan. Tel daarbij dat mijn antwoorden zich niet bevinden op het lage niveau van "Ga maar Googelen" o.i.d., dus respect richting jou als vragensteller is meer dan aanwezig.

Ik teken hierbij nog aan dat ik wellicht wat extra geprikkeld was vanwege een vorige discussiedraad van jou over AutoLogin. Daar ben je, in plaats van de instructies tot de letter te volgen, een zelfbedachte variant van de gegeven instructies gaan uitvoeren. Je meldde toen een foutmelding terug naar het forum die er wellicht helemaal niet was geweest als je gewoon de instructies had gevolgd. Ik moest toen navragen of je de gegeven instructies wel volledig gevolgd had, waarop je bekende dat dat niet het geval was.

Wellicht komt met de toelichting in de vorige 2 paragrafen het woord 'respectloos' dat ik gebruikt heb wat duidelijker in beeld.

Ik houd het zelf graag gezellig, maar dan zullen vragenstellers de regels moeten volgen m.b.t. het correct gebruik van gegeven hulp en correcte afhandeling van de gestelde vragen. In de nieuwsbrief van november schrijf ik daar over.

Tijs.

Zou U zo vriendelijk willen zijn mij in het vervolg niet meer te woord te staan ?
Dank U wel.

Hi,

Ik moet Tijs toch wel een beetje gelijk geven, maargoed ik wil me niet in deze (zinloze) dscussie mengen.

Antwoord op je vraag: Dit is enkel mogelijk met third-party applicaties. Uit ervaring weet ik dat GFI-mail essentials deze optie heeft, en erg prettig werkt.
Zo ver ik weet is er geen gratis variant.

Een andere oplossing is om een forward rule te maken op die popbox, naar een account in je exchange omgeving. Daarna kun je op je exchange account weer forward rules maken om de mail naar de andere accounts te forwarden. Echter is dit wel een beetje een gedoe. Ik zou voor optie 1 gaan!

Success.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan