'Licht ontvlambaar' vind ik persoonlijk een overdreven term. Je bent hier niet voor het eerst met een vraag op het forum, dus het is niet vreemd dat ik ervan uitga dat je weet hoe je (richting de helpers) correct met gegeven hulp/antwoorden moet omgaan. Tel daarbij dat mijn antwoorden zich niet bevinden op het lage niveau van "Ga maar Googelen" o.i.d., dus respect richting jou als vragensteller is meer dan aanwezig.
Ik teken hierbij nog aan dat ik wellicht wat extra geprikkeld was vanwege een vorige discussiedraad van jou over AutoLogin. Daar ben je, in plaats van de instructies tot de letter te volgen, een zelfbedachte variant van de gegeven instructies gaan uitvoeren. Je meldde toen een foutmelding terug naar het forum die er wellicht helemaal niet was geweest als je gewoon de instructies had gevolgd. Ik moest toen navragen of je de gegeven instructies wel volledig gevolgd had, waarop je bekende dat dat niet het geval was.
Wellicht komt met de toelichting in de vorige 2 paragrafen het woord 'respectloos' dat ik gebruikt heb wat duidelijker in beeld.
Ik houd het zelf graag gezellig, maar dan zullen vragenstellers de regels moeten volgen m.b.t. het correct gebruik van gegeven hulp en correcte afhandeling van de gestelde vragen. In de nieuwsbrief van november schrijf ik daar over.
Tijs.