Exchange Server alleen 64-bit HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juzzz

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2008
ik vond dit artikeltje:
Code:
Alleen 64-bit
Exchange 2007 is uiteindelijk alleen verkrijgbaar als 64-bit editie. Een opvallende keuze. 
Hoewel steeds meer nieuwe hardware 64-bit is, maken veel organisaties nog gebruik van 32-bit besturingssystemen, 
ook als de onderliggende hardware 64-bit is. “Naast de betere prestaties die alleen mogelijk zijn op een 64-bit platform, 
hebben we bewust gekozen voor het uitbrengen van één versie. Het uitbrengen van twee edities betekent twee ontwikkeltrajecten, 
terwijl we liever alle energie steken in één platform”, aldus Van Dormolen. 
Dat Microsoft op deze beslissing terugkomt en alsnog een 32-bit versie van Exchange 2007 uitbrengt,
 is hoogst onwaarschijnlijk. Of deze strategie de juiste blijkt en organisaties hierdoor Exchange 2007 niet links laten liggen, 
zal de praktijk uitwijzen.
ik wil dus wel de nieuwe exchange server voor me werk maar betekent dat dat je ook een 64-bit server OS moet hebben? zo ja wat zijn de systeem eisen van een 64-bit OS (met voorkeur op server 2008).

Waarschijnlijk is er voor servr 2008 een 32bit versie beschikbaar en een 64 versie.

voor de exchange server moet je dus een 64 bit operating system hebben.

en als ik mij niet vergis is tegenwoordig eigelijk alle nieuwe hardware 64 bit

waarom staat er dan dat er maar één versie is uitgebracht..?
wat zijn de voor- nadelen van een 64-bit verzie

En ja misschien alle nieuwe hardware maar hoe kan ik zien of de oude hardware 32-64 bit is?

64 bit is sneller dan 32bit.

en hoe je kan zien of iets 32 of 64 bit is? ik denk dat everest dat wel kan vertellen.

maar even een vraagje hoe oud is de server? aangezien je server 2008 wilt draaien nam ik aan dat hij nog niet zo oud was.

Volgens mij was er ook al een windows server 2003 64bit versie net als xp en xp64bit.

maar als je dat op je server hebt dan weet je waarschijnlijk wel of het er op staat of niet.

maar oke, volgens mij bestaat 64 bit alwel ruim 3 jaar maar het is/was nog niet op alle procesoren van toepassing (uit mijn hoofd was intel er laat me).

hmm...
advies? exchange 2007 64x of 36bit versie?
met een os van ..?
wat heeft 64x zo veel voordelen als OS?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan