Exchange sync Nokia E71

Status
Niet open voor verdere reacties.

zakeleon

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2012
We hebben een user die al zijn agenda punten in zijn GSM steekt, nu wil hij deze graag gesynced hebben met exchange, zodat in zijn outlook ook de agenda punten komen te staan.

De vraag is nu, wanneer ik deze ga syncen gaat hij alle agenda punten verwijderen van de gsm aangezien de outlook leeg is ? Of gaat hij de outlook aanvullen met de agenda punten van de GSM?

Ze manueel overzetten is niet echt waar te maken aangezien dit meer als 400 agendapunten zijn.

Wat niet mag gebeuren is dat deze agendapunten verwijderd gaan worden.

Iemand een antwoord op deze simpele vraag ?

Alvast bedankt

Volgens mij kun je in de Nokia Suite bij synchronisatie aangeven wat er precies moet gebeuren en welke kant op.

En vantevoren natuurlijk even een backup maken. Kan er weinig mis gaan.

En ook dat zit in de Nokia Suite.

Vraag me af of je in een Exchange omgeving wel met de Nokia Suite kunt werken. Zou je niet beter rechtstreeks met Exchange synchroniseren?

De Nokia Suite werkt samen met de Outlook client.
Ik weet niet of het uitmaakt dat er een Exchange server achter zit.
Wellicht dat je dan in de Outlook client local caching aan moet hebben staan.

Dat is precies waar ik over twijfel.

Maar als je al een bescheiden data abonnement op je telefoon hebt kun je beter rechtstreeks synchroniseren. Dan heb je een bijna realtime sync. Met de suite ben je afhankelijk van je desktop.

Helemaal mee eens. Dan synchroniseer je direct via IMAP/Exchange.

Ik ga een backup nemen met de nokia suite, dan proberen de agenda manueel uit de gsm te krijgen en in outlook te importeren, mocht dit allemaal niet lukken dan ga ik gewoon een sync proberen. Bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan