Exchange vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoerBosgoed

Gebruiker
Lid geworden
12 apr 2007
Berichten
15
Hallo helpers,

Ik zit met een raar probleem. Ik wil exchange laten draaien op een SBS 2003 Enterprise server. Ik heb het gedeelte van wanneer je een user aan maakt je ook meteen een email adres aan kunt geven. Zodra je dan met het account van die user inlogt en outlook opent wordt de mail automatisch ingesteld. So far, so good..

Probleem 1:

De virtuele pop3 connector kan niet worden gestart. Wordt doorverwezen naar de event logger. Daar staat echter dat de pop3 connector gewoon aan het werk is en de mail binnenhaalt. Iemand een idee hoe dit kan?

Probleem 2:

Via de event logger kan ik zien dat de pop3 connector de mail binnenhaalt. Nu gebeurt er het volgende:
- Hij geeft aan dat er 1 bericht is voor postvak test.
- Vervolgens geeft hij aan dat het berichtt met een id {E60FA898-24FD-44E5-A08A-E6DDA741FB8A} van de pop3 server is gedownload.
- Als derde geeft hij aan dat het bericht met hetzelfde id van de pop3 server is verwijderd.
- En als laatste geeft hij een sessieverslag weer.

Het sessieverslag van de POP3-sessie van postvak <mail.domein.nl [test+domein.nl]> is:
S>: +OK POP3 server10 [cppop 20.0] at [193.221.125.66]
C>: USER test+domein.nl
S>: +OK Need a password
C>: PASS <secret password>
S>: +OK You have 1 messages totaling 3026 octets from /home/domeinnl/mail/domein.nl/test/inbox (full load)
C>: STAT
S>: +OK 1 2474
C>: {Gedownloade en verwijderde berichten (indien nodig)}
C>: QUIT
S>: +OK Bye!

Maar ik krijg de mail nooit binnen in outlook..

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Bij voorbaat dank.

Boer Bosgoed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan