Exchange

Status
Niet open voor verdere reacties.

herder5

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Hallo

Ik weet eigenlijk niet goed of ik deze vraag op de goeie plaats heb geplaats, maar goed ik hoop toch een oplossing te vinden voor mijn probleem. Namelijk heb ik een exchange server2003 draaien met alles zelf beheerd. En nu werkt in feite alles goed. Maar nu merk ik dat ik van alle email account's van andere mensen kan ontvangen op mijn clients. Dus bijv @home.nl of @wanadoo.nl en hotmail.com. Maar mail sturen komt alleen maar aan op het wanadoo account. Dus wel alles ontvangen maar sturen maar alleen naar wanadoo. En in de event staat nergens een melding of wat dan ook wat daar betrekking op heeft. Iemand toevallig ooit dit eerder gehad.

Gr leo

Is Wanadoo toevallig je ISP (provider)?

jawel

Hallo

jawel altans orange maar dat is overgenomen door wanadoo. Maar als het goed is staat poort 25 open bij hun. Of bedoelde je dat niet.

Gr Leo

Het Werkt

Hallo

Dank je wel voor het antwoord. Maar het werkt al. Ik moest een smtp connector aanmaken en die door sturen naar smtp.wanadoo.nl. En zie hier alles werkt perfect nog bedankt.

Gr Leo

Wat ik dus had willen zeggen is dat je voor elke account als uitgaande server die van Wanadoo moet gebruiken omdat dat je ISP is.

Maar zo te lezen kwam je daar zelf ook achter :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan