• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

.EXD blijft terugkomen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn78m

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2013
Hallo allemaal,

ActiveX werkte niet meer, en na enig google werk bleek dat ik niet de enige was met dit probleem.
nu lukt het mij om het .EXD bestand te verwijderen, echter het komt telkens terug en dus lukt het mij niet om bepaalde ActiveX functies uit te voeren.

wie kan mij helpen met tips hoe dit hardnekkige .EXD bestandje definitief van mijn laptop te krijgen?

alvast bedankt voor de hulp,
Gr.Martijn

Zijn de .exd bestanden echt weg of zitten ze in je prullenbak? Ze moet echt weg zijn, dus ook niet meer in de prullenbak. Daarnaast moet je ervoor zorgen dat Office update KB2726958 niet wordt geïnstalleerd.

Of even CCleaner gebruiken om het register en de prullenbak op te schonen.

De aangegeven update "KB2726958" kan mijn laptop niet eens vinden.
heb inmiddels office 2013 aangeschaft en erop laten zetten, maar probleem is er nog steeds.

ik kan het .exd bestand vinden, en verwijder deze uit de prullenbak, maar helaas nog geen resultaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan