exe. bestand uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

bokbier

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2009
Heb van F.T.D. b.v. nero lite gedownload, gaat prima heb een payserver.:thumb:
ga dan na de desbetreffende map waar deze is opgelagen en pak het uit met winrar, zet ik op het bureaublad tot nu toe alles prima.
kan het niet installeren want nod 32 ziet het als indringer, wat moet ik doen.;)
heb trouwens vista.
Krijg met andere downloads ook het bericht microsoft netframe 1.1 installeren of adobe 6 is nodig.
heb al van alles geprobeerd maar ik weet het niet meer, als de legale software goedkoper was dan kocht ik het wel.
Wie o wie kan mij helpen, gaarne duidelijke uitleg want ik ben nog niet een comp. expert
gr.
Bokbier

Als je het vertrouwd kan je ook je nod32 uitzetten en je software installeren, maar dat is op eigen risico. Als er niemand op FTD geklaagt heeft dat het een virus is kun je het meestal wel vertouwen.
Microsoft netframe 1.1 heb je inderdaad soms nodig voor bepaalde software, met adobe 6 zul je wel acrobat reader bedoelen, en die kun je zo van bij adobe downloaden.
Dit is gewoon om PDF bestanden te lezen.

.Net framework 1.1 : hier
.Net framework 2.0 : hier
.Net framework 3.5 : hier

PS: Als je .Net framework 3.5 installeert hoef je .Net framework 2.0 niet apart te installeren.

Succes,

Tijs.

exe.bestand uitpakken

Als ik nod uitschakel gebeurt er helemaal niets word er niets geopend heb ik netframe 1.1
en. 2 etc . nodig is dat niet automatisch geeistalleerd bij vista ook heb ik adobe reader 9.1 waarom moet ik dan 6 installeren.
ik kijk altijd of er iemand melding maakt van virussen enzo anders download ik het niet
moet ik dan bij nod alle drie uitvinken
wacht in spanning jullie berichtjes af
Gr. Bokbier:D

Je hoeft bij Nod32 alleen de eerste uit te zetten, de Amon.
Maar waarschijnlijk moet je je download opnieuw uitpakken want nod32 zal waarschijnlijk al wat verwijderd hebben. Netframe zit er niet standaard op, en van je reader is het inderdaad raar, je kan natuurlijk ook kiezen voor openen met en dan je reader 9 selecteren.

exe bestand uitpakken

:o het moet net frame work 1 zijn en geen 1.1heb nog steeds hetzelfde probleem en waar kan ik bij nod amon vinden kan alleenhet volgende vinden:

antivirus/ antispywarebeveiliging bestaat uit drie onderwerpen,
realtimebeveiliging en bestanden
emailbeveiliging
beveiliging van web toegang
staan alle drie aangevinkt.
alvast bedankt voor jullie reactie
gr.
Bokbier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan