exe bestand vinden/aanpassen

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Geachte helpers,

Weet iemand hoe ik een licentie in exe en/of msi file kan krijgen ?
Als het mogelijk is dat je een licentie bestand opent en daar de naam en code als kan invullen.

Ik bedoel dus b.v.:
Username: draadjes
Key: 12345-12345-12345-12345

Alvast heel erg bedankt

Als je een bestaande MSI of EXE file bedoeld dan zal dat niet gaan, dat moet bij het maken van het programma worden gedaan. Aan de andere kant heb je het over het openen van een licentiebestand. Mij is niet helemaal duidelijk wat je nu precies wilt bereiken.

Laatst bewerkt:
Hoi hoi rsk

Mag ik je vragen of jij misschien bedoelt dat je iets hebt ( een of ander programma of app. ? ) en je dat registreren moet ......... weet je niet hoe je dat doen moet ? :(
Of wat bedoel je ook met exe bestand vinden ??

Laatst bewerkt:
Nou ik heb b.v. het programma avg(moet offline installer zijn) dat heeft een extensie .exe die kan je openen met 7zip en dan zie je allemaal bestanden 1 ervan is het registratie bestand (licentiebestand) Nu wil ik dat vantevoren doen dus als ik het programma installeer dat de code en gebruikersmaan al ingevuld zijn en helemaal klaar ben.

Ik weet nu hoe ik een unattended exe of msi maak maar ik weet nog niet hoe ik de code vantevoren erin krijg.

Mijn totale doel is dus een bestaande exe/msi bestand unattended maken en daarin meteen alles ingevuld is zoals de gebruikersnaam en code. Het mag ook zo zijn dat ik 1 of meerdere scriptjes toe moet voegen en dat het dan ook lukt.

Ik geef hier avg als voorbeeld omdat de meeste mensen die wel kennen

Laatst bewerkt:
:confused: Snap ik nu absoluut goed wat je mee bedoelt,

Je wil dus een programma zelf aanpassen zo zodat die na aan klikken niet registreren hoef .....toch ?? en door me met installeren loopt enz..
Maar in dit geval en volgens mij als jij een registratie sleutel hebt, dan is dus makkelijk je moet nog alleen maar een ander programma
apart hebben via welke je betreffende jouw een-klik programma als autoplay kan maken en dat is dus en bijv. AutoPlay Media Studio ( van Indigo Rose ! ) en die is niet gratis.
Op andere kant ook als je niet bekend mee bent zeer geavanceerd is enz.. ik gebruik af/ en toe zelf die ook en kan ik je vertellen dat iets beters heb ik nog niet tegen gekomen ..

Kijk maar en oordeel mar zelf over -->> http://www.indigorose.com/products/autoplay-media-studio/

Laatst bewerkt:
Voor dat soort scripting vooral de documentatie van de softwaremaker goed doorlezen. Pro versies van software bieden vaak wel ondersteuning voor .msi en licenties. De versies voor thuis vaak niet.

Op de site appdeploy.com vind je heel veel admins die ook met dit soort onderwerpen stoeien en al heel veel hebben uitgezocht.

En inderdaad. Als niks werkt dan kun je altijd nog iets in elkaar zetten met Auto-It.

:confused: Snap ik nu absoluut goed wat je mee bedoelt,

Je wil dus een programma zelf aanpassen zo zodat die na aan klikken niet registreren hoef .....toch ?? en door me met installeren loopt enz..
Maar in dit geval en volgens mij als jij een registratie sleutel hebt, dan is dus makkelijk je moet nog alleen maar een ander programma
apart hebben via welke je betreffende jouw een-klik programma als autoplay kan maken en dat is dus en bijv. AutoPlay Media Studio ( van Indigo Rose ! ) en die is niet gratis.
Op andere kant ook als je niet bekend mee bent zeer geavanceerd is enz.. ik gebruik af/ en toe zelf die ook en kan ik je vertellen dat iets beters heb ik nog niet tegen gekomen ..

Kijk maar en oordeel mar zelf over -->> http://www.indigorose.com/products/autoplay-media-studio/

Ja dat programma had ik gevonden ja maar ik zou totaal niet weten hoe en wat ik moet doen. Weet je toevallig een goede tut site of video ?
Ik vind het heel erg op een tekenprogramma lijken trouwens

Voor dat soort scripting vooral de documentatie van de softwaremaker goed doorlezen. Pro versies van software bieden vaak wel ondersteuning voor .msi en licenties. De versies voor thuis vaak niet.

Op de site appdeploy.com vind je heel veel admins die ook met dit soort onderwerpen stoeien en al heel veel hebben uitgezocht.

En inderdaad. Als niks werkt dan kun je altijd nog iets in elkaar zetten met Auto-It.

Hoe doe je dat dan met autoit een bestaande exe/msi aanpassen enzo?
Ik heb ook naar het programma zitten kijken maar ik weet totaal niet wat ik moet doen. Heb je toevallig een gode tut site of video ?

Ja dat programma had ik gevonden ja maar ik zou totaal niet weten hoe en wat ik moet doen. Weet je toevallig een goede tut site of video ?
Ik vind het heel erg op een tekenprogramma lijken trouwens

Teken programma ?? ooch jeej snap ik nu maar jij kent deze Autoplaymedia Studio niet ( nu weet ik eindelijk alles dus )
nee beste rsk, dat is een programma met welke jij complete en echte autoplay software kan maken waarmee je scripten kan ( hoop dat je scripten beetje kan ? ) enz..enz..
En dus als jij mee geen ervaring hebt laat die dus liever opzij ....:(

Laatst bewerkt:
Teken programma ?? ooch jeej snap ik nu maar jij kent deze Autoplaymedia Studio niet ( nu weet ik eindelijk alles dus )
nee beste rsk, dat is een programma met welke jij complete en echte autoplay software kan maken waarmee je scripten kan ( hoop dat je scripten beetje kan ? ) enz..enz..

Bedoel het ook niet letterlijke een tekenprogramma. Ik vind het de eerste oogopslag daarop lijken vanwege de linialen.
Ik heb ietsje ervaring en zo niet dan ga ik het niet zomaar uit de weg. Ik hoef niet alles te weten alleen wat ik zelf wil weten.
Heel misschien ken je met helpen met vragen over het programma cq andere dingen

Ik snap b.v. niet hoe je een exe/msi file kan inladen

Laatst bewerkt:

Bedoel het ook niet letterlijke een tekenprogramma. Ik vind het de eerste oogopslag daarop lijken vanwege de linialen.
Ik heb ietsje ervaring en zo niet dan ga ik het niet zomaar uit de weg. Ik hoef niet alles te weten alleen wat ik zelf wil weten.
Heel misschien ken je met helpen met vragen over het programma cq andere dingen

Ik snap al niet hoe je een exe/msi moet inladen en hoe de code ingevoerd moet worden?
Ik ga uiteraard zelf wel op onderzoek uit maar misschien heb je handige tips

Laatst bewerkt:
Nee beste jonge dat kan ik je niet echt over helpen die zelf je leren moet,

:confused: Dat is een zeer geavanceerde en ingewikkelde zenuwslopende en lange proces's, programeren en programma of software maken bedoel ik !
beste rsk, via Autoplaymedia Studio eindelijk gaat dit alles een beetje automatisch
je moet alleen maar zoals ik zei die programma kennen ( helaas ook, NL talig is niet ! ) via die programma alles ook je openen moet en rest gaat alles vanzelf
ENGL taal je ook goed moet kennen zodat je bedoelingen snapt enz..etc..
Mee eigen software je kan aanpassen zodat die op je eigen wensen werkt, kant-en-klare script's via A.P.Studio heb je welke je gebruiken kan, maar als je verkeerde kiest jouw eigen software of programma werk dan niet enz..enz..
Eindelijk als je eens alles met programmeren lukt die kan je als een exe-autoplay programma opslaan welke je gebruiken kan ....enz..

Laatst bewerkt:
Ik heb er even naar gekeken en een test gedaan in de 30 dagen trial versie. Werkt erg mooi en is echt professionele software voor o.a. het maken van installatie programma's. Maar ik denk dat het vanwege de prijs geen optie is voor rsk. Een single user licentie kost al $ 295,-

:confused: Dat bedoel ik ook Tegelijk perfect is en heel prijzig is, zeer ingewikkeld is en zeer geavanceerd en ONeindigd is en mocht je niet echte stalen zenuwen voor hebben of goede kennis over programeren
phuuhh die kan je liever vergeten dan ... :(

:D Ik heb in verleden zeer veel dat gebruikt, maar nu kan ik niet meer, mijn clubs zijn niet meer en op andere kant ben ziek geworden nu ben ietsjes meer op me eigen gezondheid's-zorg gericht ...:(

Laatst bewerkt:
Voor de volledigheid. Met Auto-it kun je niet de .exe aanpassen. Je kunt wel een geautomatiseerd script maken dat de software voor je installeert en de licentiegegevens voor je invult.

Qua layout maken is het een super programma maar mijn vraag is nog niet beantwoord en daarvoor ga ik nog opzoek

Voor de volledigheid. Met Auto-it kun je niet de .exe aanpassen. Je kunt wel een geautomatiseerd script maken dat de software voor je installeert en de licentiegegevens voor je invult.

Oke maar dat heb ik na lang zoeken nog steeds niet gevonden

:confused: Mjaa dat bedoelde ik ook .... Roger

Maar soms net zoals vandaag als ik met drie topics tegelijk bezig ben, weet af/ en toe niet wat ik zeggen moet of schrijf ik ergens iets, dat anders klinkt en bedoeling heeft dan die zal moeten enz.. :o

Ik weet dat er zoiets is maar ik heb nog steeds niet gevonden in mijn zoektocht. Kan je me daarbij helpen ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan