.exe bestanden kapot

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene1980

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
121
Ik heb een vraag en hoop op een goed antwoord. Ik heb een tijdje terug het mydoom virus gehad, en die heeft al mijn .exe bestanden beschadigd, en dit krijg ik niet meer terug. en daardoor is bijvoorbeeld java kapot, en mediaplayer en noem het maar op. Zijn er programma;s om dit te latenmaken, of moet ik echt mijn computer rebooten.
En als ik mijn computer reboot kan ik danook het beste alle films en series en muziek die ik op mijn hardeschijf heb staan wegdoen of kan hier geen virus op zitten,
graag hoor ik van iemand wat. Want dit kost me me computer en me internetverbinding en software
 
Welkom op Helpmij!

Weet je zeker dat je nu virusvrij bent? Dit kun je testen door voor de zekerheid een online scan te doen. http://www.tiscali.nl/serv/viru/viru_center.asp

Heb je al gescand op spyware, want die kunnen ook dit soort kwalen veroorzaken (bv dat programma's het niet meer doen.)

Als je dat nog niet gedaan hebt, loop dan eerst het eerste bericht in dit topic rustig door http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=144016.

Als je de scans gedaan hebt kun je in het topic wat ik je gegeven heb een hijackthis log plaatsen. Een hijackexpert zal je log nakijken en vertellen wat je moet doen.

Hopelijk kun je daarna weer je exe bestanden openen.

Vertel ook gelijk even met welke windowsversie je werkt. Kan nuttig zijn om te weten.

PS. Rebooten betekent "opnieuw opstarten van je pc". Ik neem aan dat je "formatteren" bedoelt ;) Dat proberen we te vermijden:)
 
Laatst bewerkt:
Je kan inderdaad de weg die Tanja aangeeft bewandelen. Als echter als je exe bestanden zijn beschadigd moet je wel in de gaten houden wat de makkelijkst weg gaat worden, een van herstel met altijd de kans dat je niet laaes hebt gehad, of die van te gegevens die je wilt bewaren bak-uppen en met een schone lei beginnen. Ik neid zelf een beetje naar opnieuw beginnen. Maar wacht ook even op de reactie van Pieter.

Je films e.d. zijn waarschijnlijk niet beschadigd.
 
Ik heb nog een exe-fixer van .......kan er niet opkomen.
Kijken of uploaden lukt. Nee heb je, ja kun je krijgen.

Probeer dit, lukt het niet dan maak je een partitie (met XP heel simpel als je die hebt) op je schijf. Laat je uitvoerig scannen en schuif dan al je muziek en films op de nieuwe partitie. Vervolgens zet je Windows er opnieuw op.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan