.exe file uitpakken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Battleboy7

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
ik heb net van kazaa de 2 cd's van "armed and dangerous" gedownload maar het zijn 2 .exe files, kan ik die ook uitpakken???

of kan ik die net als .iso uitpakken als ik 't brand op een cd???

Ligt eraan hoe groot ze zijn. Als ze rond de 600/700 mb zijn, heb je waarschijnlijk wel de iso's te pakken, dus dan zou je kunnen proberen ze te hernoemen naar .iso of .bin. Zoniet, dan denk ik dat je de verkeerde te pakken hebt.

Groeten, Pim

het kan ook nog zijn dat ze er een zelf uitpakkende rar van hebben gemaakt die toont zich ook als exe maar dan met een rar icoon.

ik heb nog eens goed gekeken maar hij zegt heel snel dat het bestand te groot is voor het geheugen maar dat kan niet want ik heb nog 6,75 GB over en het spel is maar 1 GB

Die 6,75 GB is waarschijnlijk vrije ruimte op je harde schijf. Niet vrij geheugen.

Een deel van het bestand zal met uitpakken/laden in zijn interne geheugen geladen worden. Daar heb je te weinig van lijkt me. Die 6,75 GB zal harde schijf ruimte zijn die je nog vrij hebt.

Ik denk dat een ander je daar beter antwoord op kan geven. Daar ben ik zelf ook niet echt in thuis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan