.EXE file

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eaglethunder

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2005
Ik heb pas geleden een .EXE file aangemaakt via JUSTbasic, maar hij maakt de hele tijd door foutmeldingen als ik hem opstart.
voorbeeld: 'De NTVDM-CPU heeft een ongeldige instructie aangetroffen. CS:0fa3 IP:01e7 OP: 63 74 73 22 3b' een meer van dat soort gelijken 'errors'

Weet iemand misschien waaraan het ligt? Er stond ook iets over .DLL, als ik die moet toevoegen, wat voor bestand moet het zijn? Moet ik heb zelf hebben gemaakt?

Alvast bedankt!

Yoeri

nee, want als ik hem laat decoderen door het programma werkt alles wel gewoon, én hij vind geen bugs:confused:

het compiled het programma niet, maar decodeerd het. dwz dat hij hem niet op kan slaan als een 'geheel' -programma. Zelf vind ik het in ieder geval zéér vaag, in ieder geval bedankt voor de reacties:) ik zal kijken wat ik eraan kan doen

Geplaatst door Eaglethunder
Er stond ook iets over .DLL, als ik die moet toevoegen, wat voor bestand moet het zijn? Moet ik heb zelf hebben gemaakt?
Wat stond er over dat DLL-bestand?

Nou... een tijdje geleden heb ik ook een dergelijke topic gestart op dit dorum, en toen zei iemand dat je de DLL-files van het programma JUSTbasic er zelf bij moest voegen. Dus even kort: Je moest de DLL-files gebruiken van het programma waarmee je hebt geschreven hebt en dit toepassen bij het programma van jezelf, tenzij die niet bij het programma horen of passen, laat staan ze 'erin' zetten.

vb. van de DLL-files: VTHK31W.DLL, VTK1631W.DLL, VTK3231W.DLL, VVM31W.DLL en VVMT31W.DLL.

- en die moet je in je .bas programma zetten (op een zo'n vage manier wil je 't mogelijk maken:confused: ) en die opzetten in .exe, of je moet die juist in je .exe programma zetten en....

afijn, een zéér vage manier

Alvast bedankt voor je reactie!:thumb: :)

ja, vertel mij wat..., in ieder geval bedankt :thumb: ik zal wel zoeken naar een iets *ahum* beter programma:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan