Exe-files niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa3ajt

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Deze PC van zwagertjelief heeft plotseling een probleem gekregen: de meeste programma's starten niet meer. Het configuratiescherm opstarten bijv. gaat, maar de meeste icoontjes reageren niet meer als je erop klikt.
Van de 36 icoontjes zijn slechts de volgende te starten:
1. Draagbare mediaapparaten 2. Geplande taken 3. Lettertypen 4. Mapopties 5. Netwerkverbindingen 6. Printers en faxapparaten 7. Scanners en canera's 8. Systeembeheer 9. Taakbalk en menu start 10.

Ik kan dus niet meer bij Software om iets te verwijderen en kijken bij Systeem (om vervolgens naar apparatenbeheer te kunnen gaan) lukt ook niet.

Ik heb geprobeerd Norton SystemWorks 2006 via CD te openen (Utilities starten vanaf CD) maar ook dat lukt niet.

Een eerder herstelpunt gekozen (wat lukte) hielp ook niet: probleem blijft. (Veilige modus)
Documenten veilig stellen lukt ook niet: allerlei programma's (NERO, ACDSee etc) straten niet.

Een tooltje downloaden van internet lukte (register opschonen) maar dat tooltje starten: ho maar!

Ik wil eigenlijk WinXP over de oude heen installeren in de hoop wat te kunnen herstellen.

Het probleem is waarschijnlijk ontstaan na het updaten van een Windowsonderdeel of een update van het AV-programma.

De PC is een Medion PC MT6 en heeft ca 4 jaar probleemloos gefunctioneerd.

Alle CD's etc. zijn voorhanden.

Iemand suggesties om het weer ok te krijgen?

Peter

NB: Waarom werkt mijn bewegend handtekeningetje niet meer bij HelpMij?

is een systeemherstel een optie ??

en je handtekening even opnieuw aanmaken.
html is uitgezet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan