Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das jammer kan het echt niet ?
koen152 zei:hey mensen ik wil graag een exe file inporteren in visual basic of zo dat ik in elk geval het exe file kan zien in visual basic hoe doe ik dat
gewo0on dat je de code waar het programma is in opgebouwd te zien is snap je
------------------------------------------------------
:shocked:
Je kunt wel zo'n leuke smiley gebruiken, maar je bent wederom niet geheel duidelijk.
Wat bedoel je met code ? De code die gebruikt is voor het schrijven van het programma ? Die zal je in de meeste gevallen niet kunnen achterhalen. Buiten voor .NET ken ik geen enkele 'echte' decompiler die de echte source weet te achterhalen.
Wel is het mogelijk om de binaire code te achterhalen(opcodes). Het inlezen van de executable zelf zal niet zo'n probleem zijn, maar het (goed) vertalen/interpreteren van de bytes zal niet zo eenvoudig zijn. Ik denk dat je daarvoor toch heel wat kennis nodig hebt.![]()
Kortweg, een exe gemaakt in vb zal je 'niet' kunnen omzetten naar code.maar het (goed) vertalen/interpreteren van de bytes zal niet zo eenvoudig zijn
jammer
![]()
ja was ik al mee bezig maar daar heb je toch niet zo veel aan ?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.