EXE: This is not a win32 executable file, vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

BattleChip

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2004
Hallo byte-goeroes,

Kan ik een exe-file wat eigenlijk voor win98 bedoeld is tóch onder XP aan de gang krijgen?

Het betreffende file is "niet win32 executable" wat volgens mij betekent dat het niet onder XP werkt en dus een file is wat alleen onder een oudere versie van windows moet draaien.
Ok, da's tot daar aan toe maar is er een mogelijkheid om 't file met een of andere tool te converten naar een XP versie of desnoods te openen met wat anders zodat ik erin kan?
Of moet ik iemand zoeken met een w98 computer, het daar installeren, op CD bakken, en dan thuis weer proberen om erin te komen?

Het betreffende file is eigenlijk een soort van uitbreiding (MOD) voor een Race-spel dus ik hoef alleen de files (auto's en cicuits) die in die exe zitten te hebben.

Het file is al een paar jaar oud, 2003, 2004 of zo en ongeveer 150 MB groot.
Hadden ze er toen maar een RAR van gemaakt i.p.v. een exe dan waren er geen problemen geweest...

Laatst bewerkt:
Rechtsklikken op .exe
Eigenschappen
tabblad compatibiliteit
"Dit programma in deze compatibiliteitsmodus uitvoeren:" aanvinken
windows 98 aanvinken

zou kunnen werken ;)

geprobeerd maar helaas, ook niet met w95 of NT

komt alleen eventjes een zwart windootje in beeld wat daarna weer verdwijnt.

Laatst bewerkt:
144.40 MB ?

hernoem het bestand naar rar ipv exe of opnieuw downloaden

Laatst bewerkt:
Zo slim was ik ook al geweest. :D
RAR of ZIP hernoemen geeft geen oplossing.
Opnieuw downloaden geeft 't zelfde resultaat.

Het vervelende is, ik ken niemand meer die onder w98 een comp draaien heeft.

Oplossing kan zijn, alle drives loskoppelen, een oude andere erin, daar w98 op installeren en proberen of 't dan wil...

Mja, da's wel heel veel rompslomp...

OK dan, COOL!

Ik moet eerst even werken, zodra ik weer terug ben zal ik het proberen.

Bij voorbaat dank :D

Site gevonden, geregistreerd, geactiveerd alszijnde "basic member", ingelogd maar downloaden kan niet.

Er is nergens een button of link te bekennen behalve dan het woord DOWNLOAD in de grijze balk onderin.
Mja, die doet 't dus ook niet.

Moet ik eerst betalen en upgraden naar City member of zo?

Of is er iets wat ik over 't hoofd zie?

------------------------------> even later....

Hmm, er zijn veel meer mensen die de download link niet zien zie ik nu aan de berichten.
Is toch vaag, zowel met Firefox als met IE zie ik helemaal nergens voor geen enkele mod een download link.

Dus als iemand die link wel ziet en hij/zij kan 'm kopieren, plak 'm dan hier alsjeblieft even neer.

Laatst bewerkt:
He he, eindelijk, 't had wat voeten in de aarde, maar 't is gelukt.
Dit file is wel goed.

Blijf het alleen raar vinden dat jij dat file wel ziet en wij (2 computers) niet.

In elk geval bedankt voor de genomen moeite. :thumb:

Wij zijn weer helemaal blij.

:D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan