• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel 2007 optelling klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden
IK heb een probleem met het optellen van een kolom in EXEL 2007 Ik heb een kolom met getallen deze selecteer ik dan kies ik voor SOM als ik dit nareken klopt het niet
IK heb deze klom nu geselecteerd en dan gekopieerd in een leeg blad en dan klop de SOM wel waar moet ik dit gaan zoeken (sommige cel eigenschappen)
Het moet dus in de originele kolom zitten maar waar moet ik gaan zoeken ??
e de waele

Beste E de Waele,

Je vraagt ons nu om te zoeken naar een probleem in "een" kolom. Als je geholpen wilt worden is het nodig dat je een voorbeeldbestandje upload waarin het probleem voor komt.
Dan kan de situatie worden bekeken en eventuele fouten of bugs worden verholpen ;)

Geachte
Ik ga deze kolom nog eens goed zelf door nemen ik denk dat het te maken heeft met cel eigenschappen ik heb deze kolom zelf ingevuld en gemaakt ik ga er eens goed voor zitten
Als het niet moest lukken kom ik er zeker op terug zeer bedankt voor uw reactie
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan