Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Als ik het programmaatje van Ingrid "vbacm" instel op rij + kolom 1 centimeter en ik druk het af, dan zit er een verloop in de kolommen.
De kolommen 5 cm wordt dan 5,3 cm de rijhoogte verloopt ook, maar dan wordt 5 cm 4,8.
Weet jij hoe dat kan?
Antw
De breedte van de kolom zal steeds afgerond worden op de eenheid van ColumnWidth waardoor er een fout kan optreden. Om deze fout zo klein mogelijk te maken wordt de omrekening van punten naar tekenbreedte twee maal uitgevoerd. Hoe kleiner u de kolombreedte maakt, hoe beter de eventuele afrondingsfout zichtbaar zal zijn.
Met andere woorden; Excel kan niet exact op centimeter werken.
Ingrid Baplue
Open mijn bestandje.ik zal heel eerlijk zijn ik snap er geen bal van![]()
Beste Gillian
Open mijn bestandje.
Ga op een cel staan en druk op ALT + F8
Dan kan je kiezen tussen hoogte of breedte
Vul in en klik op OK.
Groetjes Danny. :thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.