• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel foutmelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
ik heb voor mijzelf in exel een stappenplan gemaakt voor het herinstaleren van mijn pc.
hoe alle instellingen moeten komen staan en waar alles om dit te doen terug te vinden
ik heb toen dit alles klaar was de exel gewoon opgeslagen en de naam PC INSTAL gegeven.

als ik het nu wil openen krijg ik de volgende melding

C:|Users\Grandad\Documents\A T&M Z\PC INSTAL.xlsx is geen geldige Win32-toepassing

ik heb ook al geprobeert met openen met en dan de exel extencie gekozen maar dit werkt
ook niet

is er een mogenlijkhijd om deze exel toch te openen

het gaat om Office 2007

Laatst bewerkt:
Ofwel zit er een typfout ofwel zou dit het probleem kunnen

Verander je extentie naar xls ipv xlsx

als ik op eigenschappen klik staat het er echt xlsx

maar de volgende vraag hoe verander ik dat

je gaat naar de map waar je bestand staat, rechts klikken, naam veranderen, en die laatste x wis je.

Als je bij je bestand de extentie niet ziet, ga je naar extra, mapopties, weergave en vink je extenties voor bekende bestandstypen verbergen uit.

En als je nu eerst excel start en dan de file probeert te openen. Wat gebeurt er dan?

Ron

Probeer dit eens

Ga eens via het configuratiescherm naar 'standaardprogramma's' en koppel daar de bestanden met XLS en XLSX (opnieuw) aan het programma Excel.

Ik wist niet dat XLSX ook een geldige extentie is.

Dus eerst terug veranderen naar XLSX en dan bovenstaande eens proberen?

Probeer dit eens

Ga eens via het configuratiescherm naar 'standaardprogramma's' en koppel daar de bestanden met XLS en XLSX (opnieuw) aan het programma Excel.

Ik wist niet dat XLSX ook een geldige extentie is.

Dus eerst terug veranderen naar XLSX en dan bovenstaande eens proberen?

nee werkt niet

ik heb net een proefversie van Kingsoft Office 2009 Pro die schijnt compattible te zijn met Office
kijken of ik dan de files wel kan openen

ik laat het weten

PS net uitgeprobeerd en kan de files openen heb er maar een PDF van gemaakt
nu ga ik Open Office downloaden kijken of die ook werkt gooi ik Office in de container

Laatst bewerkt:
Gillian,

Als het programma geen vertrouwelijke info bevat en niet te groot is, kun je het ook hier plaatsen. Dan kan het na opening onder een andere naam worden teruggeplaatst

Gillian,

Als het programma geen vertrouwelijke info bevat en niet te groot is, kun je het ook hier plaatsen. Dan kan het na opening onder een andere naam worden teruggeplaatst

zoals james bond zij als ik je dit laat lezen moet ik je doden :shocked:

jammer maar er staan heel wat paswords en inloggevens in

maar heb OpenOffice gedownload en die opent ze wel dus ben gered

maar allemaal dank voor de antwoorden/sugesties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan