• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel gedownload, hoe te gebruiken.

• Onderwerp starter Onderwerp starter GW2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GW2

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2012
Kreeg zipfile in email, die uitgepakt (tekstdocument), maar als ik 'm open in kladblok of in word ('k doe dit dus nooit zoals je misschien wel door hebt) dan krijg ik allemaal blokjes in beeld. Exel geïnstalleerd (kwam dat woord in het héle proces ergens tegen, weet niet meer waar) maar die vind ik nergens meer terug, na het installeren en opnieuw opstarten van Firefox. Al met al, ik ben wat raar aan het omhannessen, of iemand me misschien kan helpen.

Geen haast, Kreeg melding erbij dat het ook ergens stond opgeplakt, maar handig voor en eventuele volgende keer leek me.

ps zie dat de titel wel gewoon te lezen is, de rest van de tekst zijn allemaal blokjes. Misschien dus dat het gewoon niet goed verzonden is? Maar ik zou het dus niet weten met al die verschillende file types en weet ik wat meer.

Laatst bewerkt:
GW2,

Welkom bij Helpmij.
Het file type heb ik nodig. Dit zou eventueel kunnen zijn: .xls .xlsx .doc .docx .ppt .pptx enzovoorts.

Als u nog geen tekstverwerker heeft en op zoek bent naar een gratis oplossing, is OpenOffice een mogelijkheid.

Fijn om te horen. Als uw vraag is opgelost, kunt u de status van deze vraag op Opgelost zetten in de blauwe balk boven het eerste bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan