• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel horizontaal filteren / verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thvd64

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
Wie kan mij helpen.
Ik ben een planning aan het maken dagen, weken, maanden, jaren.
voor een overzichtelijke weergave wil ik deze horizontaal kunnen filteren / verkleinen zodat bv alleen weken zichtbaar zijn. maar niet door te groeperern!
zie bestand

Bijlagen

Wie kan mij helpen.
Ik ben een planning aan het maken dagen, weken, maanden, jaren.
voor een overzichtelijke weergave wil ik deze horizontaal kunnen filteren / verkleinen zodat bv alleen weken zichtbaar zijn. maar niet door te groeperern!
zie bestand
Kijk hier eens naar.

filteren horizontaal

Kan niets met de link de bestanden werken niet. Ben op zoek naar horizontaal filteren niet verticaal.
Bedankt voor je reactie
Gr
Theo

Kan niets met de link de bestanden werken niet. Ben op zoek naar horizontaal filteren niet verticaal.
Bedankt voor je reactie
Gr
Theo

Horizontaal filteren zal niet direct lukken , hetzij via vba ( ? ) of je kan data sorteren bekijk die optie eens .

Bedankt voor je reactie
Ik heb niet naar je bestandje gekeken maar ging er van uit dat je de kolommen wil verbergen.
Het bestandje dat daar staat werkt wel, ik heb het even gedownload, omdat ik even moest kijken hoe ik dat gedaan had.
Suc6

wim

Eea werkt niet bij mij heb office 2007, mischien ligt het daar aan?
Macro's zijn ingeschakeld.

Eea werkt niet bij mij heb office 2007, mischien ligt het daar aan?
Macro's zijn ingeschakeld.

Sorry dat ik zo laat reageer maar de tandarts moet ook wat verdienen.
Ik gebruik ook Office 2007 en geen last, misschien staat de macro beveiliging te hoog.

Heb nu wel even naar het bestandje gekeken maar denk dat dit anders moet.

horizontaal filteren

Ben bezig met een planning te maken deze loopt horizontaal.
Vanwege de lenge wil ik die horizontaal filteren cq inklappen zodat ik van uren naar dagen en maanden een overzicht kan krijgen.
Heeft iemand een idee of dit kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan