• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Exel onvindbaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joti
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Joti

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2001
Ik kan geen exel bestanden meer openen. Het lijkt of exel verdwenen is van de computer. Kan dit programma ongemerkt verwijderd zijn?

Laatst bewerkt:
Houd de dief

Joti

Heb je al met de verkenner gezocht, of bij Start programma's > Microsoft Office
Excel kan zich zelf niet verwijderen,
En je CD rom kwijt raken vindt ik al héél slordig.:confused:

Beide heb ik gedaan. Ik heb in Verkenner ook nog gezocht op exel.exe.
Maar dat gaf geen resultaat.

Roos,
Als Office ook verwijderd is, zit er niets anders op dan een nieuwe aan te schaffen.
Maar ook als Office niet verwijderd is en Excel wel, zit je met een probleem dat hier niet opgelost kan worden vrees ik.

Beste Roos,

Heb je op je C:\-schijf een pad zoals:
C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11?

Zo niet dan is er iets vreemde gebeurd op je pc.

Open eens de verkenner, en klik met de rechter muisknop op een excelbestand en kies 'Openen met'. Geeft windows dan de optie Excel? Zo niet:
Ga dan via Start naar het configuratiescherm, dubbelklik op Software (duurt even). Zie je daar Microsoft Office...... staan?
Zo nee, dan ben je Office kwijt, en waarschijnlijk ook Word, Outlook, Access etc.

Succes met het vinden van een CD-rom met Office erop :confused:

Richard

Heb je ook al in de prullenbak gezocht?

Ik heb in Verkenner ook nog gezocht op exel.exe.
Maar dat gaf geen resultaat.
Logisch, je moet zoeken naar excel.exe.

Kijk eens in Mapoties, Bestandstypen. Staan daar de extensies XLA, XLB, XLC, XLD, XLK, XLL, XLM, XLS, XLTHTML, XLV, XLW in? Met welke omschrijving er achter?

Heb je met schijf- of partitieletters zitten rommelen? Partition Magic gebruikt?

Probleem is opgelost. Gezocht in Verkenner op excel.exe en gevonden
Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan