• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exel samenvoegen word documenten

noisiv

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2016
Goedendag ik heb een excel bestand waarin een aantal cellen een verwizing geven naar een word bestand.

Hoe kan ik de verschillende bestanden met samenvoegen tot 1 word bestand?

zie bijlage

Bedank voor de ondersteuning

Bijlagen

Goedendag ik heb een excel bestand waarin een aantal cellen een verwizing geven naar een word bestand.
Ik heb je bestanden niet gezien nog, Maar je vraagstelling is op zijn minst een beetje vreemd. Een samenvoeging maken in Word met een Excel bestand kan alleen met één bronbestand. Alle gegevens moet je dus in één bestand zetten, anders kun je niet (op de normale manier) samenvoegen.
Maar in je eerste zin staat heel wat anders: dat er in elk Excel bestand verwijzingen staan naar Word bestanden. Dus dit is heel erg verwarrend. Wat wil je nu precies?

In kolpm E staat een verwijzing naar een word document
inplaats van deze apart op te halene (openen } is ger de bedoeling dat de bestande bijvoorbeeld onder 1 knop door de knop te bediene dat all e6 bestanden als 1 bestand worden geopene en tot 1 bestand zijn samen gevoegd
in plaats van alle 6 bestanden los te opene en handmatig samen te voegen ale in een 6 bestande in 1 comande te opene en tevens samen gevoed tot 1 bestand
misschien nog onduidelijke uitleg dan zal ik er over na denken hoe het uiy te leggen wat de bedoeling is

zie bijlage

Bedank voor de ondersteuning
De eeste 6 bijlagen ijn onjuist hoe kan ik deze verwijderen?
Bericht automatisch samengevoegd:

De eeste 6 bijlagen ijn onjuist hoe kan ik deze verwijderen?

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan