• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exelbestand is tegroot als ikdit via pdf vestuur

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb nieuwewindows 10,dus is voor mij ook wat wennen

heb vorige week i.p.v. windows 7 nu windoww 10 Dat is even wennen

Maar als ik verkenner indruk staat bedoelde map onder: DEZE PC>Documenten>

Als ik bij verkenner op DEZE PC klik stat bedoelde map onder: lokale schijf C,gebruikers,maria,dokumenten

Ik hoop van harte dat je er nog wijs uit kunt. Hoop het!

Dit kan bijna geheel zonder VBA.

Knipsel.JPG

Laatst bewerkt:
Dat weet @duin zelf ook wel @VenA dunkt me.
Daar begon de vraag mee.

Met een macro in het bestand.

Bijlagen

Dunkt mij niet. @HSV .TS begrijpt er helemaal niets van. Het zal wel zo moeten zijn:

Code:
s0 = CreateObject("WScript.Shell").SpecialFolders("MyDocuments") & "\" 'en de rest

succes

C:\Users\maria\Documents\Ritten-MAC Koeriers\FAKTUREN-formulieren

Druk linker Alt+F11.

Dubbelklik op blad1 (Blad1) aan de linkerkant.
Daar zie je de code staan.
Verander wat achter s0 staat zoals in je laatst post.
Sluiten met het kruisje, en druk op de knop op het werkblad,

heb juiste oplossing voor mij gevonden

Heb na veel zoeken de makkelijkste oplossing voor mij gevonden. Erg bedankt daarvoor!!!:thumb:

Alle reactie waren welkom en leerzaam. Bedankt voor de moeite. Hieronder mijn persoonlijke oplossing, ook de makkelijkste!

Dit kan bijna geheel zonder VBA.

Laatst aangepast door VenA : Vandaag om 17:55
Je kan een paard naar het water leiden, maar je kan het niet dwingen te drinken.:thumb::thumb::)

heb Excel bestanden. Als ik deze Excel bestanden als PDF wil versturen komt niet het hele Excel bestand op mijn mail. rechts staat een stukje naast de rasterlijn

Begreep je je eigen vraag wel?
Ik niet meer na #27.

Succes ermee.

Dit is vrij normaal hier... veel vragenstellers hier komen met een probleem en een vraag, maar vaak de vraag of niet compleet of deels onjuist tov het opgetreden probleem.
Als helpers zullen we door aanvullende vragen te stellen door moeten krijgen of de vraag wel goed is en of de TS zelf wel het probleem goed verwoord heeft.
Voor de helpers is het dan vaak niet leuk dat niet alle TS'ers het waarderen dat je het zo doet, maar ik vind het wel beter om het zo te doen, want als je neigt om te veronderstellen dat de TS zowel het juist probleem als de juiste vraag gesteld heeft... .kan het wel eens erg lang duren eer of bij de TS of bij de helper (m/v) het kwartje valt.

Tja.... de ene keer gaat dat nu eenmaal beter dan de andere keer....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan