• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

exelbestand niet te lezen

• Onderwerp starter Onderwerp starter bodyl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bodyl

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
ÿwè/eÿÿë;
ik heb een exelbestand wat nie tmeer te lezen is bij openen allemaal bovenstaande tekens.
bij de opmaak staat xls maar bij openen wordt aan gegeven dat het txt is.
weetv iemand hoeik dit weeropen leesbare manier kan openenen opslaan?

XMLalÿwè/eÿÿë;EäPÿ|=oƒeüWjMäèüÑÿÿÿuì‹Îè
eÿÿƒMüÿEäPÿp=o…À}Pè0òÿÿ‹Mô_‹Æ^d‰
ɸ*B>oè„õÿÿƒì(SV‰Mè3ÛWM܉]äèŠÇEüEÌPÿ|=oÆEühÔ=oMðè+`ÿÿÆEü‹;Ãt‹ë3É‹u ‹‹SS}ÌWSQPÿR…ÀEÆEü‹Mð;Ëtè¨bÿÿ‰]ð8]tFSQE̋̉e PèùþÿÿÆEü‹MèEìPƒÁè$%ÆEüPMÜèmÆEüMìèPÿQ‰‹MEÜPè]ÇEäÆEüEÌPÿp=o;Ã}Pè*ñÿÿˆ]üMÜèÛ‹Mô‹E_^d‰ /XML
vast bedankt bodyl

Welkom op het forum . Ga via de verkenner het bestandje zoeken , doe daar een rechtermuisklik en selecteer openen met Mirosoft Excel , kijk dan wat het bestandje doet .
Suc6

hallo Daniel, dank voor snelle reactie,
maar werkt helaas ook niet heb al geprobeerd om opdiverse mogelijkheden te lezen
kladblok,vieuwer,acrobatreader. helaas
in de bijlageheb ik het bestandje staan test maar s

Bijlagen

Ik zit momenteel beperkt voor verder testen ( ben op de baan en heb enkel excel 2002 ter beschikking ) . Is dit een recovery bestandje of is het een open office bestandje > probeer eens via open office of het daar niet leesbaar komt .
Ik kijk deze avond verder met meer prog ter beschikking .

het bestand is een recovery met een programma van oude hardeschijf gehaald.
met het zelfde program van stick ook bestanden terug gehaald dit ging primaalvast dank voor de moeite.

Dan vrees ik voor het ergste , je oude harde schijf zal gefragmenteerd geweest zijn waardoor de data op meerdere clusters staat ( stond )

Beste bodyl , ik heb je bestandje via de hex editor ingekeken en kan er niks meer uithalen .
Probeer om met een andere recovery software nog een scan te doen om zo toch je bestandje te recupereren .

dank voor je reactie
zal nog een keer proberen te herstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan