EXPERIA BOX van kpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

bulldogs

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 okt 2006
ik heb het spel battlefield en heb steeds verbindings fout
soms kan ik even spelen en dan wordt ik er gewoon weer af gegooit
wie kan me helpen
heb internetplus bellen van kpn..
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

ik heb het spel battlefield en heb steeds verbindings fout
soms kan ik even spelen en dan wordt ik er gewoon weer af gegooit
wie kan me helpen
heb internetplus bellen van kpn..
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Zou veroorzaakt kunnen worden door Spyware of door een virus.
Heb je daar al op gecontroleerd?
Wat voor ping heb je als je aan het gamen bent?
Heb je een Firewall draaien die misschien loopt te dwarsbomen?

Experiabox

Heej ik kan jou denk ik wel helpen!

Ik had dat ook steeds, sinds dat wij die box hadden Klaar met laden van het spel ' er is een probleem met je verbinding' en daarna werd ik weer van de server af geflikkerd *zucht* toen heb ik op een forum gelezen en van me vrienden gehoord van je moet dit ff doen en dat zus en zo....bla bla bla... hielp niet erg veel...
Toen dacht ik van laat ik es de Firewall uitzetten gewoon helemaal uit zetten (wij hebben Norton en die heb ik toen uitgezet maar zorg wel dat je onder in je taakbalk niks open hebt staan van internet explorer of iets aan het downloaden bent) en nu doet ie het bij mij wel goed... (ik speel sinds kort ook Battlefield 2142 + (Battlefield 2).....maar als je niet meer gaat spelen wel weer de FIREWALL aan zetten want anders loop je kans op virussen of Spyware of iets als dat..!!!!!!!!!!!

Ik denk dat het bij jou ook wel werkt! :thumb:

Ik hoop dat je dit leest er dr iets mee kan doen!

De groeten van joor!

Laat ff een berichte achter als je dit gelezen hebt of schrijf ff iets zodat ik weet of het bij jou werkt...! bedankt! mzzls!!!!!

Heej ik kan jou denk ik wel helpen!

Ik had dat ook steeds, sinds dat wij die box hadden Klaar met laden van het spel ' er is een probleem met je verbinding' en daarna werd ik weer van de server af geflikkerd *zucht* toen heb ik op een forum gelezen en van me vrienden gehoord van je moet dit ff doen en dat zus en zo....bla bla bla... hielp niet erg veel...
Toen dacht ik van laat ik es de Firewall uitzetten gewoon helemaal uit zetten (wij hebben Norton en die heb ik toen uitgezet maar zorg wel dat je onder in je taakbalk niks open hebt staan van internet explorer of iets aan het downloaden bent) en nu doet ie het bij mij wel goed... (ik speel sinds kort ook Battlefield 2142 + (Battlefield 2).....maar als je niet meer gaat spelen wel weer de FIREWALL aan zetten want anders loop je kans op virussen of Spyware of iets als dat..!!!!!!!!!!!

Ik denk dat het bij jou ook wel werkt! :thumb:

Ik hoop dat je dit leest er dr iets mee kan doen!

De groeten van joor!

Laat ff een berichte achter als je dit gelezen hebt of schrijf ff iets zodat ik weet of het bij jou werkt...! bedankt! mzzls!!!!!

ik heb die experia box van kpn ook.
ik heb een psp daarmee zou ik graag mee willen internetten via mijn router.
maar het lukt me niet, omdat ik de wpa nog wat w8woord niet ken..
ik heb gehoord dat ik hem moest resetten..
heb het gedaan en heb nu nog een probleem nu heeft ie opeens geen ip meer.
kan jij misschien wat meer over vertellen?

Welkom op Helpmij.

ik heb die experia box van kpn ook.
ik heb een psp daarmee zou ik graag mee willen internetten via mijn router.
maar het lukt me niet, omdat ik de wpa nog wat w8woord niet ken..
ik heb gehoord dat ik hem moest resetten..
heb het gedaan en heb nu nog een probleem nu heeft ie opeens geen ip meer.
kan jij misschien wat meer over vertellen?
Misschien is het beter om zelf even een topic te starten over jou probleem, het is namelijk niet gebruikelijk om een vraag in iemand anders' vraag te stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan