Experia Box

Status
Niet open voor verdere reacties.

dennis07101974

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
Ik heb een netwerk printer (Dell 1600n) welke ik niet aan de praat krijg met de experia box.

Zodra ik de netwerk printer in de experia box stop blokkeert alles naar de printer.

Als ik deze aansluit op een andere router werkt alles prima.

Bij dell navraag gedaan en zij zeiden dat er meer problemen zijn met netwerk printers in samenwerking met de experia box.

Kan iemand hier meer over vertellen of wellicht een oplossing bedenken om dit te omzeilen?

KPN laat het natuurlij af weten hoe dit afgelost kan worden (als dit al opgelost kan worden).

Is er ook een mogelijk om de experia box te vervangen voor een andere modem en VOIP aansluitingen zodat de experia box er tussen uit kan?

Alvast bedankt,

Dennis

Voor InternetPlusBellen is de KPN Experia Box nodig, het werkt niet met een ander modem / router met VoIP.

Upgrade sowieso de EB naar de laatste firmware.
Dit doe je door een harde reset uit te voeren, houd het uiteinde van een paperclip in het gaatje voor resetten en wacht ong 10 seconden. Nu wordt de EB automatisch opnieuw opgestart en ge-update tot de laatste firmware.

Reset-gaatje aan de acherkant van de EB:

eb_reset.jpg

Succes!:thumb:

Laatst bewerkt:
firmware versie

Wat is de laatse firmware versie.

Ik heb de versie van 6 februari 2007

7:02:26:53
System time: 23.05.2007 21:16:27
Firmware version: 1.41.4-iptv (Feb 6 2007 21:12:35)
Bootcode version: 0.71.4
ADSL driver version: 06.01.00.110A
Wireless driver version: 4.1.2.56
Hardware version: Gigaset SX551

Je hebt de laatste firmware al zie ik al, 1.41.4 is de nieuwste.

Ik zou toch even een harde reset uitvoeren, hierbij gaan alleen wel instellingen die gemaakt zijn in de instelligen van de EB, bijvoorbeeld in de beveiliging en firewall van de EB, verloren.
Als je nog niks hebt veranderd zou ik dat doen.

toch resetten

Het blijkt op een of andere manier dat de 4 poorts router wordt aangestuurd door een stuk software.

Ik had namelijk al de nieuwste versie. Maar na een reset door KPN op afstand blijkt ineens wel alles te werken met mijn printer.

Het is raar maar waar.

Nu werkt alles al een trein.

Zie ook Dell 1600n netwerk printer vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan