experiabox installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrick8

Banned
Lid geworden
17 aug 2006
Geachte

Graag zou ik iets willen weten ik heb kpn exsperia box en nou heb ik met de kpn installatie cd geprobeerd om hem te installeren op windows xp helaas vind ie alles behalve de ethernet kaart.

nou komt er dus het volgende bij

apparaatbeheer

bij de opties dus hier onder staan gele vraagtekens en uitroep tekens dus heb het iedee dat iets niet is geinstaleerd en misschien dat ie daaroor het niet kan detecteren.

overige apparaten

ander pci-brugapparaat

audio apparaat op de bus vooor high definition audio

sm - buscontroller

video controler (vga - compatibel)

dit zijn dan de gegevens die ik van de computer heb

systeemfabrikant

to be filled bij o.e.m.

systeemmodel

to be filled bij o.e.m.

bios default systemm

processor amd athlon (tm) 64 processor 3500+, MMX, 3D Now, 2.2 ghz

geheugen 960 mb ram

wisselbetstand

101 MB gebruikt 2213 mb direct x / versie direct x 9.0c )4.09.0000.0904

en kan dat even misschien ieman me helpen waar ik de rivers kan vinen die het geheel gelijk oplost dan kan ik die op de cd zetten en overhevelen naar de andere computer dat is makkelijk dan.

Bedankt alvast

Groeten
Patrick

hoi

dat is zo en heb al vanalles geprobeerd heb er ook niet zoveel vertand van kan iemand van julie me misschien erbij helpen waar ik de gevens kan vinden en downloaden heb geen iedee eigenlijk misschien dat de gevens hier boven iets duidelijk maken dan waardoor jullie iets meer informatie hebben dan

bedankt
alvast
dan

groet
Patrick

dit zijn nog wat gegevens

AS Rock

PCI Express Raid

AM2NF6G-VSTA

FSBIGHZ

en dan DDR II800

www.asrock.com

dit zin dan de gegevens in de computer en heb het bovenste gedeelte gedownload NVIDIA maar dan komt op het einde het volgene bericht

NVIDIA hardware/drivers
not found

nou nee als dan niemand me kan helpen hou ik op gegeven moent toch op krijg het bericht not found dan word het moeilijk

waarom moet die experiabox geinstalleerd worden.
welk merk en type heb je.
Heeft de monteur dat niet gedaan.
normaal gesproken werkt de box meteen.

vertel het verhaal eens van voren af aan.
En niet zoveel witruimte tussen de zinnen zetten.
mijn scrol wieltje is bijna versleten.

nee die werkt gewoon perfect maar ik heb xp opnieuw geistalleerd en toen wide ik via de kpn cd de instalatie weer erop zetten heb bedrade verbinding alles word juist gedetecteerd behalve het laatste de ethernetkaart maar misschien komt dat doordat er bepaalde drivers moeten worden geistalleerd. Want dit hier onder stond bij apparaatbeheer en dat zijn fouten lijkt me vadaar dat dat er misschien mee te maken heeft vandaar eigenlijk.

bij de opties dus hier onder staan gele vraagtekens en uitroep tekens dus heb het iedee dat iets niet is geinstaleerd en misschien dat ie daaroor het niet kan detecteren.

overige apparaten

ander pci-brugapparaat

audio apparaat op de bus vooor high definition audio

sm - buscontroller

video controler (vga - compatibel)

en heb dus van iemand vernomen dat je de rivers opniew kan istalleren maar waar kan je de juist ondekken dat is het hem net an.

groet
Patrick

gebruik je moederbord cd daar staan die drivers op.

die heb ik dus niet maar het zal toch niet zo moeilijk zijn om drivers te downloaden lijkt e aar bijkbaar wel dan

met de moederbord naam en type kun je bij de leverancier alle drivers ophalen.

dat is nou dan gelukt maar als ik de kpn cd installeer dan komt er het volgende als je dan op het gebied van de modem komt dan is er probleem met verbinding maken kan het kpn netwerk niets traceren terwijl nou ales is geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan