Hallo,
Ik heb een nieuwe router van de KPN gekregen, een Experia Box TG789VN.
Ik had eerst een speedtouch 756 weet niet precies welk type maar ongeveer van 2006 die is 3 dagen geleden stuk gegaan.
Hij kon mijn online fps games ( geen browser games ) makkelijk aan!
Maar deze experia box (router) had eerst (modem) zou het ook aan moeten kunnen.
Maar ik heb vreselijke lag in online games zoals call of duty War Rock counterstrike enz.. maakt niet uit wat voor online game.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Porten open zetten
Upnp Ofzow aan gezet
Firewall uit op de PC op router kan deze niet uit.
Ik wou nieuwe firmware installeren voor mijn router maar kon niet die is nog niet uit ik heb vrij nieuwe router.
Op spyware en malware gescant.
En mijn ping is bij sommige mensen onzettend hoog ( 999 )
maar soms ook normaal.
bij de meeste mensen zie ik 999 ping dit moet rond de 40/50/60/70 liggen dat is wel netjes teminsten dat wil ik.
Sommige hebben hoge ping 250 bijvoorbeeld maar dat ligt dan niet aan mij.
Wel de mensen met 999 ping, dat ligt aan mij komt door nieuwe router.
Heb de KPN al gebeld maar die kunnen het niet verhelpen zeggen ze daar gaan ze niet over. ( maar ze hebben we wel dit modem aan gesmeerd
)
Wat is mijn idee:
Misschien het modem helemaal opnieuw installeren op de computer?
Kan dat?
Heb al gereset en had geen nut.
iK ben echt radeloos.
Heb lan verbinding via draad adsl 8mb download snelheid.
Nu niet zeggen dat het veel te laag is en dat je het spel niet aan kan want ik kon hem perfect aan met het andere modem en voor de rest is er niks veranderd alleen het modem geen abonnement NIKS!
Is opnieuw installeren een idee?
Kan je je router ook goed instellen zo dat hij misschien wel werkt?
heb al porten open gezet. weet niet wat tiger porting is maar heb ook geprobeerd en open gezet.
staan weer dicht want had toch geen nut.
Alvast bedankt Ron.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want zo is online gamen niet meer leuk.
(Is het enigste wat ik doe op mijn computer)
ps: ik ga geen nieuw modem kopen want hij kan het makkelijk aan maar er moet gewoon iets mis zitten maar wat?
Groetjes Ron!
Ik heb een nieuwe router van de KPN gekregen, een Experia Box TG789VN.
Ik had eerst een speedtouch 756 weet niet precies welk type maar ongeveer van 2006 die is 3 dagen geleden stuk gegaan.
Hij kon mijn online fps games ( geen browser games ) makkelijk aan!
Maar deze experia box (router) had eerst (modem) zou het ook aan moeten kunnen.
Maar ik heb vreselijke lag in online games zoals call of duty War Rock counterstrike enz.. maakt niet uit wat voor online game.
Wat heb ik zelf al geprobeerd:
Porten open zetten
Upnp Ofzow aan gezet
Firewall uit op de PC op router kan deze niet uit.
Ik wou nieuwe firmware installeren voor mijn router maar kon niet die is nog niet uit ik heb vrij nieuwe router.
Op spyware en malware gescant.
En mijn ping is bij sommige mensen onzettend hoog ( 999 )
maar soms ook normaal.
bij de meeste mensen zie ik 999 ping dit moet rond de 40/50/60/70 liggen dat is wel netjes teminsten dat wil ik.
Sommige hebben hoge ping 250 bijvoorbeeld maar dat ligt dan niet aan mij.
Wel de mensen met 999 ping, dat ligt aan mij komt door nieuwe router.
Heb de KPN al gebeld maar die kunnen het niet verhelpen zeggen ze daar gaan ze niet over. ( maar ze hebben we wel dit modem aan gesmeerd

Wat is mijn idee:
Misschien het modem helemaal opnieuw installeren op de computer?
Kan dat?
Heb al gereset en had geen nut.
iK ben echt radeloos.
Heb lan verbinding via draad adsl 8mb download snelheid.
Nu niet zeggen dat het veel te laag is en dat je het spel niet aan kan want ik kon hem perfect aan met het andere modem en voor de rest is er niks veranderd alleen het modem geen abonnement NIKS!
Is opnieuw installeren een idee?
Kan je je router ook goed instellen zo dat hij misschien wel werkt?
heb al porten open gezet. weet niet wat tiger porting is maar heb ook geprobeerd en open gezet.
staan weer dicht want had toch geen nut.
Alvast bedankt Ron.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want zo is online gamen niet meer leuk.
(Is het enigste wat ik doe op mijn computer)
ps: ik ga geen nieuw modem kopen want hij kan het makkelijk aan maar er moet gewoon iets mis zitten maar wat?
Groetjes Ron!