chiellebeest
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 jan 2010
- Berichten
- 86
Hallo,
ik heb een Experia box met daaraan een Netgear router. Ik heb de Expreria ingesteld als DHCP server, deze optie bij de Netgear uitgeschakeld.
Ik heb de Netgear via een van de 4 netwerk aansluitingen aangesloten op de Experia.
Het probleem is, dat ik het niet voor elkaar krijg om via een laptop (welke draadloos met Experia is verbonden) contact te maken met een PC die draadloos is verbonden met de Netgear. Als ik de PC bedraad aansluit op de Netgear, lukt dit wel. Via via heb ik begrepen dat ik de ip range van de Netgear (192.168.1.*) moet aanpassen aan de range van de Experia (192.168.2.*). Als ik dit probeer en save, geeft de Netgear weer de oude range aan.
Ik heb al contact gezocht met Netgear, maar die kunnen mij alleen helpen, als ik € 30,00 betaal, omdat de router buiten de garantie valt.................
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en dat iemand mij kan helpen...
ik heb een Experia box met daaraan een Netgear router. Ik heb de Expreria ingesteld als DHCP server, deze optie bij de Netgear uitgeschakeld.
Ik heb de Netgear via een van de 4 netwerk aansluitingen aangesloten op de Experia.
Het probleem is, dat ik het niet voor elkaar krijg om via een laptop (welke draadloos met Experia is verbonden) contact te maken met een PC die draadloos is verbonden met de Netgear. Als ik de PC bedraad aansluit op de Netgear, lukt dit wel. Via via heb ik begrepen dat ik de ip range van de Netgear (192.168.1.*) moet aanpassen aan de range van de Experia (192.168.2.*). Als ik dit probeer en save, geeft de Netgear weer de oude range aan.
Ik heb al contact gezocht met Netgear, maar die kunnen mij alleen helpen, als ik € 30,00 betaal, omdat de router buiten de garantie valt.................
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is, en dat iemand mij kan helpen...