Experiabox Voip/ Internet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Tele
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tele

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
Berichten
1
Beste allemaal,
Wie zou mijn kunnen helpen met een experiabox, deze is namelijk aangesloten op ISDN allereerst kan ik niet zelf het modem in (ook niet mogelijk volgens helpdesk) maar goed ik heb twee lijnen op poort TEL 1 en Tel 2 deze wilden ik wijzigen in bellen onbeperkt maar ik loop vast op de website van KPN dus mogelijk dat ik zou moeten wachten tot het allemaal is geporteerd van KPN naar Planet Internet.

Alsmede heb ik 3 pc's staan waarvan er één werkt op internet de andere moet ik telkens resetten of de LAN verbinding herstellen dat functioneert hij weer voor zo´n 3 minuten, voorheen draaiden alles naar behoren middels ADSL Wireless modem 716 SpeedTouch, de klantenservice deelde mij mede dat het aan de PC´s zou liggen maar 2 PC´s gaat wel erg ver alles werkte toch al met de SpeedTouch Wireless....??

Wie zou mij kunnen helpen met een oplossing, in ieder geval zit ik erover na te denken alles terug te sturen en de hele boel af te blazen je bent er wel een jaar contract aangegaan maar hier zou je onderuit kunnen komen dat de beloofde diensten niet worden nagekomen maar ik blijf desondanks nog het beste ervan te hopen, dus wie oh wie ?

mvgrt

Chris
 
Tele zei:
Beste allemaal,
Wie zou mijn kunnen helpen met een experiabox, deze is namelijk aangesloten op ISDN allereerst kan ik niet zelf het modem in (ook niet mogelijk volgens helpdesk) maar goed ik heb twee lijnen op poort TEL 1 en Tel 2 deze wilden ik wijzigen in bellen onbeperkt maar ik loop vast op de website van KPN dus mogelijk dat ik zou moeten wachten tot het allemaal is geporteerd van KPN naar Planet Internet.

Alsmede heb ik 3 pc's staan waarvan er één werkt op internet de andere moet ik telkens resetten of de LAN verbinding herstellen dat functioneert hij weer voor zo´n 3 minuten, voorheen draaiden alles naar behoren middels ADSL Wireless modem 716 SpeedTouch, de klantenservice deelde mij mede dat het aan de PC´s zou liggen maar 2 PC´s gaat wel erg ver alles werkte toch al met de SpeedTouch Wireless....??

Wie zou mij kunnen helpen met een oplossing, in ieder geval zit ik erover na te denken alles terug te sturen en de hele boel af te blazen je bent er wel een jaar contract aangegaan maar hier zou je onderuit kunnen komen dat de beloofde diensten niet worden nagekomen maar ik blijf desondanks nog het beste ervan te hopen, dus wie oh wie ?

mvgrt

Chris

beetje overdreven reactie van cancelen van je abbonnement.

Hier draait alles goed, had ook ISDN, en KPN/Planet heeft gewoon even de tijd nodig om alles om te zetten. Het is daar heel erg druk.
Het klopt dat je (nog) niet met de ISDN versie op je EXB kan komen. Ze zijn nog bezig om de boxen hiervoor geschikt te maken, Ik heb ergens gelezen dat dit binnen enkele weken rond moet zijn.
Hier heb ik zelf 1 pc rechtstreeks op de EXB zitten en 2 pc via een Switch en eentje via WIFI
Ik heb nog nooit iets te heoven resetten om verbinding te houden/krijgen, dus ik denk dat er iets met de andere pc aan de hand is. misschien Firewall?
Als je via Mijn gegevens naar IPB beheer gaat dan kan je enkele dingen wijzigen op je EXB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan