Beste allemaal,
Wie zou mijn kunnen helpen met een experiabox, deze is namelijk aangesloten op ISDN allereerst kan ik niet zelf het modem in (ook niet mogelijk volgens helpdesk) maar goed ik heb twee lijnen op poort TEL 1 en Tel 2 deze wilden ik wijzigen in bellen onbeperkt maar ik loop vast op de website van KPN dus mogelijk dat ik zou moeten wachten tot het allemaal is geporteerd van KPN naar Planet Internet.
Alsmede heb ik 3 pc's staan waarvan er één werkt op internet de andere moet ik telkens resetten of de LAN verbinding herstellen dat functioneert hij weer voor zo´n 3 minuten, voorheen draaiden alles naar behoren middels ADSL Wireless modem 716 SpeedTouch, de klantenservice deelde mij mede dat het aan de PC´s zou liggen maar 2 PC´s gaat wel erg ver alles werkte toch al met de SpeedTouch Wireless....??
Wie zou mij kunnen helpen met een oplossing, in ieder geval zit ik erover na te denken alles terug te sturen en de hele boel af te blazen je bent er wel een jaar contract aangegaan maar hier zou je onderuit kunnen komen dat de beloofde diensten niet worden nagekomen maar ik blijf desondanks nog het beste ervan te hopen, dus wie oh wie ?
mvgrt
Chris
Wie zou mijn kunnen helpen met een experiabox, deze is namelijk aangesloten op ISDN allereerst kan ik niet zelf het modem in (ook niet mogelijk volgens helpdesk) maar goed ik heb twee lijnen op poort TEL 1 en Tel 2 deze wilden ik wijzigen in bellen onbeperkt maar ik loop vast op de website van KPN dus mogelijk dat ik zou moeten wachten tot het allemaal is geporteerd van KPN naar Planet Internet.
Alsmede heb ik 3 pc's staan waarvan er één werkt op internet de andere moet ik telkens resetten of de LAN verbinding herstellen dat functioneert hij weer voor zo´n 3 minuten, voorheen draaiden alles naar behoren middels ADSL Wireless modem 716 SpeedTouch, de klantenservice deelde mij mede dat het aan de PC´s zou liggen maar 2 PC´s gaat wel erg ver alles werkte toch al met de SpeedTouch Wireless....??
Wie zou mij kunnen helpen met een oplossing, in ieder geval zit ik erover na te denken alles terug te sturen en de hele boel af te blazen je bent er wel een jaar contract aangegaan maar hier zou je onderuit kunnen komen dat de beloofde diensten niet worden nagekomen maar ik blijf desondanks nog het beste ervan te hopen, dus wie oh wie ?
mvgrt
Chris