experiabox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb een probleem met de experiabox IPB en dat is dat hij geen verbinding maakt voorheen was het zo dat als er een tijdje geen activiteit was, de verbinding weg viel, maar nu helemaal geen verbinding meer, ik heb hem vanmorgen een aantal dagen teruggezet, maar ook nu laat hij het afweten, hier al even op de site gekeken, en zie daar allemaal dingen staan van poorten openzetten enz, maar dat zegt me niets, kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik dit probleem aanpak, ja natuurlijk het is Vista, voorheen geen probleem met de verbinding onder XP

graag jullie advies

Een als je eens een harde reset uitvoert?

eb_reset.jpg

Het uiteinde van een paperclip in het gaatje steken, en na 10 seconden er weer uithalen.

experia

Ik heb al wel de schakelaar aan en uitgedaan, maar dat schijnt toch een ander effect te hebben, gaat het eerst hier mee proberen

alvast bedankt

experia box

Nou ik heb er een paperclip in geduwd, de tv en de alles is uit geweest, maar na het opstarten geen verbinding met internet, voor dat ik de paperclip er in heb gedaan, heb ik eerst nog de windows firewall uitgeschakeld ( er zit toch nog een firewall in de experiabox ) maar ook dit heeft geen resultaat.

wat is de volgende stap? de experiabox verwijderen en opnieuw installeren is dit een optie?

Nou, zo'n harde reset zet alle instellingen weer terug naar de basis-instellingen, haalt nieuwe updates op als dat nodig is en nog niet gedaan was.
Ik heb ook InternetPlusBellen met de Experiabox en werk ook met Vista en XP en ik heb nog nooit problemen gehad. Wat je nog zou kunnen doen? In het Netwerkcentrum van Vista kun je de optie gebruiken om netwerken te herstellen. Klik die eens aan en kijk of die optie je kan helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan