Exploder.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crazy-P

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2005
Berichten
65
Explorer.exe

goedemiddag ,

Ik heb een groot probleem... ik heb tot 2 x toe mijn computer geformateerd omdat er dingen waren die niet goed gingen.. en nu staat me besturingssysteem er weer op en krijg ik last van deze melding :

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!

Program: C:\program files\Internet Explorer\IEXPLORE.EXE

This application has requested the Runtime to terminate in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

---------------------------------------------------
en deze melding

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Runtime Error!

Program: C:\WINDOWS\Explorer.exe

This application has requested the Runtime to terminate in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

zou iemand mij kunnen helpen om dit probleem op te lossen want ik word knetter gek , ik zoek op forums om het zelf op te lossen maar kan niet de juiste informatie vinden. ik had google toolbar geinstaleerd en had gelezen dat , het dat zou kunnen zijn dus had ik het verwijderd maar het probleem blijf zich voordoen.. HELP !!!
 
Laatst bewerkt:
Hoe is je harde schijf ingedeeld?

Eén partitie C? Of C en D (of meer)?

Hoe is Windows XP geinstalleerd? Met de officiele Setup CD van Microsoft?

Als je een D-partitie hebt, wat staat daar op?
 
Boeing_737 zei:
Hoe is je harde schijf ingedeeld?

Eén partitie C? Of C en D (of meer)?

Hoe is Windows XP geinstalleerd? Met de officiele Setup CD van Microsoft?

Als je een D-partitie hebt, wat staat daar op?


Ik heb partitie C , D , E

En op C staat me windows geinstalleerd en op D staat niks en E staan me geinstalleerde software programma's.

Maar heb je ook een oplossing voor dit probleem want van jou antwoord niet op mijn vraag..
 
Foutopsporen in scripts uitschakelen aanvinken in de geavanceerde eigenschappen van internet explorer zou kunnen werken, beide aanvinken.
 
Crazy-P zei:
Ik heb partitie C , D , E

En op C staat me windows geinstalleerd en op D staat niks en E staan me geinstalleerde software programma's.

Maar heb je ook een oplossing voor dit probleem want van jou antwoord niet op mijn vraag..
Ik hoop voor jou dat de tip van Lange Pier helpt.

Met mijn vragen, vooral over de manier waarop je Windows XP hebt geinstalleerd, waar je niet op in gaat trouwens,
probeerde ik te achterhalen of er twee Windows op je systeem zijn gaan rondzwerven, op verschillende partities, of op één partitie.

Daarom nog eens: hoe heb je Windows XP geinstalleerd?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geformateerd met opstartdiskette , en me Xp geinstalleerd doormiddel van de cd.. opstarten vanaf cd en toen dat hele proces gedaan..
en ik heb hem op me C schijf geinstalleerd, doe ik altijd me C gebruik ik voor me Windows.
 
Dat ziet er normaal uit.
Ik ben bang dat je malware aan boord hebt.
Ik kijk verder en kom zo terug.
 
A. Je zou malware kunnen hebben, dat zou met een Hijacklog bekeken moeten worden op Nucia.nl of Hijackthis.nl.
(Lees op de sites, als het zover mocht komen, wel eerst hun verhaal over wat te doen voor je een log plaatst).

B. Heb je een Google-bar geinstalleerd? Of een andersoortige "bar"?
Als dat zo is deinstalleer die dan. Bij velen met dezelfde klacht was dat de oplossing.
Heb je op andere momenten last van "pop-up's"?

Jouw error-meldingen leverden alleen antwoorden op in het Engels.

Een eerste link hier,

een tweede hier.

EDIT: ik in je computer? Dat is toch een grapje hoop ik
 
Laatst bewerkt:
EDIT: ik in je computer? Dat is toch een grapje hoop ik[/QUOTE]


Las het verkeerd.. sorry.
 
Ik had wel een google toolbar geinstalleerd.. en toen ik die fouten kreeg was ik gelijk ook opzoek gegaan naar een oplossing en las ik net als jij over de toolbar en toen heb ik die verwijderd maar het probleem blijft zich nog steeds voordoen..

Ik heb ook Mcafee op mijn computer staan zou dat ook misschien de oorzaak kunnen zijn..

Ik vergeet er bij te zeggen dat ik zit op 1 computer met 3 accounts en als ik er geen last van heb dan heeft een andere gebruiker op de computer er last van en dan weer andersom..
ik lees op een hoop andere forums. en het gaat over google toolbar , mcafee.. maar ik kom er niet meer uit hoor.. word helemaal gek hierzo

Dit probleem heeft zich nooit eerder voor gedaan het is de eerste keer.
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Foutopsporen in scripts uitschakelen aanvinken in de geavanceerde eigenschappen van internet explorer zou kunnen werken, beide aanvinken.
Heb je de tip van Lange Pier uitgevoerd?
Heb je een Yahoo-bar geinstalleerd? Of een andere "bar"? Haal er af.

Als niets helpt kun je het beste een Hijackthis-log plaatsen op Hijackthis.nl.

Lees het verhaal eerst door en voer de stappen uit die verteld worden.
Zij zijn deskundig op het gebied van (vaak verborgen) spy- of adware.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan