Exploit voor lek in Firefox, Mozilla en Netscape ontdekt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gezina

Inventaris
Lid geworden
27 apr 2001
Exploit voor lek in Firefox, Mozilla en Netscape ontdekt

Gebruikers van Firefox 1.0, Mozilla 1.7.5 en Netscape 7.1 in combinatie met Windows XP SP2 zijn gewaarschuwd voor een exploit die van een lek in de betreffende browsers misbruik maakt. Via Javascript is het mogelijk om de inhoud van een security of download venster, door die gedeeltelijk te bedekken met een pop-up venster, te "spoofen". Hierdoor kan een gebruiker misleid worden om een bestand te downloaden en automatisch uit te voeren of een script toegang tot lokale data te geven, zo laat het Internet Storm Center weten. Bron: security.nl

Ik heb SP1, ik hoef me dus geen zorgen te maken? Of toch voor de zekerheid dat ding ff installeren?

Met dat 'ding' bedoel je Service Pack 2? Daar gaan al een aantal voor-tegen-topics over, ik heb deze (nog) niet geinstalleerd omdat ik in mijn optiek al tamelijk veilig bezig ben..dat moet dus een ieder voor zichzelf uitmaken. Dit exploit maakt geen melding van het feit of je SP2 wel of niet draait. :)

Geplaatst door gezina
Met dat 'ding' bedoel je Service Pack 2? Daar gaan al een aantal voor-tegen-topics over, ik heb deze (nog) niet geinstalleerd omdat ik in mijn optiek al tamelijk veilig bezig ben..dat moet dus een ieder voor zichzelf uitmaken. Dit exploit maakt geen melding van het feit of je SP2 wel of niet draait. :)
Nee sorry, met "ding" bedoelde ik de patch, ik dacht dat die er namelijk was :D
Mijn fout ;)

Bedankt voor de mededeling btw :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan