explor 6.0 gedeeltelijk engels/nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

kreemers

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2000
op pc geinstalleerd wind. nl '98 explorer 6.0 - nu krijgen we gedeeltelijk engelsen nederlandse weergave te zien bij pulldown menu's en ook bij de knoppen. dit alles gekomen na installeren van sofware van HETNET.
hoe komen we nu op een simpele manier weer aan een volledige nl weergave evt. zonder opnieuw te hoeven installeren.

Kun je de software van HETNET er niet meer afhalen dan??

software van HETNET eraf halen en dan?? bij de mensen waar dit speelt hebben hetnet als provider en na de install er van deed zich het probleem voor van gedeeltelijk engels. dus zal het opgelost zijn als HETNET er af is en er evt. opnieuw weer geinstalleerd word omdat dit hun provider is? zelf denk ik van niet, maar hoe moet het dan wel?????

hoe kan je deze herstellen en is dit de makkelijkste manier.
en als ik het opnieuw download moet men dan eerst de oude verwijderen laten overschrijven op de IE die er al opstaat??

Herstellen:
start>instellingen>configscherm>software> klik MS IE 6 aan, kies toevoegen/verwijderen> IE herstellen.

Downloaden:
Via MS download IE 6 (zoek maar via google, ik weet die page niet meer) (vergeet daarna windows update niet voor SP1)
Moet IE 6 er eerst af? Weet ik niet meer. Iemand anders?
(Staat wellicht bij downloadinstructies.)

Effe wezen zoeken.
SP1 zit er al in. Volgens mij gewoon downloaden. Verwijderen hoef je niets.

opnieuw gedownload en wat blijkt - IE in het nederlands, maar outlook express nog steeds in het engels. wat nu ??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan