Explorder 9

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
hallo allemaal mijn exp 9 werkt niet op mijn lap top ik kan niets openen en krijg steeds foutmeldingen op site, die niet eens worden geopend, terwijl de toch de juiste opdate heb voor vista?

Fred.

probeer in de adres balk het 'geen toegang' logo eens of het papiertje dat door midden is. misschien werkt dat.

Kunt u wat meer informatie geven over het probleem met Internet Explorer 9?
U geeft aan dat sites het niet doen en dat u foutmeldingen krijgt te zien. Kunt u aangeven welke foutmeldingen u krijgt te zien? Eventueel even overschrijven en hier op het forum zetten.

Kunt u aangeven of u dit probleem ervaart op alle sites of bij specifieke websites?

U kunt eventueel uw Internet Explorer herstellen. Met het herstellen van Internet Explorer worden alle instellingen verwijderd. Uw favorieten blijven uiteraard wel gewoon intact. Meer informatie over het herstellen van Internet Explorer vindt u op de volgende Microsoft website:

http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Hallo allemaal, ik krijg steeds een melding dat het programma niet werkt en dat er naar een oplossing word gezocht, ik kan geen enkele site openen dus ik heb exp 9 maar weer verwijderd.

Fred.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan