explorder

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Hallo allemaal mijn snelkoppelingen op mijn bureaublad werken niet meer ik krijg steeds een melding van geen geldige win32 toepassing.
Ik heb wel lopen sukkelen met firefox maar die is verwijderd, misschien moet ik IE opnieuw installeren??
Fred......

Als je op een ander programma klikt. Gebeurt er dan wel wat? Zeg maar Outlook of Outlook Express?
Zo niet dan heb je misschien wat aan Exe-fix.

Laatst bewerkt:
Dit helpt dus ook niet ik kan geen link meer maken ook via outlook niet.
Fred....

Nou Melanie, ik heb aardig gezocht maar het enige dat je steeds tegenkomt is die exe-fix.
Ik ga zo weg dus verder kan ik niet helpen.
De eerlijkheid gebiedt met te zeggen dat ik hetzelfde probleem eens heb gehad en ook alle hulp op Helpmij.
Niets mocht baten. Ik heb geformatteerd.

Er staat wat meer informatie op http://www.nibbleguru.com/probs/164/1821 :

"In any case, when I click on the IE icon, nothing happens, and when I click on windows explorer or any other folder shortcuts on the desktop, all the icons and even the taskbar disappears for a couple of seconds, and then reappears."

"Your long-term problem is a hijacker, Trojan, or Virus that's wedged its way into your desktop. This can happen because Internet Explorer is an integrated part of Windows. I can almost guarantee that you have Active Desktop turned on, and a hijacker running."

"Well, I downloaded the new version of Ad Aware, ran it again, and it found about 13 components, and spy-bot found 1 red component (Alexa).
and....EVERYTHING SEEMS TO WORK AGAIN!"

Kortom, het lijkt dus op een stukje spyware. Met AdAware moet je het dus kunnen verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan