explore.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

verkurvel

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Berichten
18
hey

als ik naar verkenne ga krijg ik heletijd een foutmeldig van explore .exe
tewrijl ik dan niet eens aan het internetten ben.

dit gebeurt ook als ik gewoon naar een map ga bijv mijn afbeeldigen ofzo.
krijg ik heletijd fout van explore.exe

ik dus van internet 6.0 naar 7.0 gaan. maar probleem niet verholpen
weet iemand wat ik hier aan moet doen?

(ook heb ik een fout als ik avi af wil spelen in windows media player
dit: DRWTSN32.exe)
 
Laatst bewerkt:
Even los van de foutoorzaak: explorer.exe is niet hetzelfde als Internet Explorer.
Sinds waneer heb je dit probleem? Heb je iets geinstalleerd of juist (foutief) verwijderd? Wat is trouwens de exacte foutmelding (screenshot maken?)
Heb je je pc al eens gescand op spyware/adware/virussen? Heb je al Systeemherstel geprobeerd naar een datum VOOR dit alles begon?
 
doe het gewoon simpel en kijk wat ie doet ,altijd de makkelijkste manier pakken.
doe je IP release en renew hem . Dit doe je als volgt ga naar uitvoeren tik cmd in dan zie je een zwartscherm tik : ipconfig /all in en dan ipconfig /release en dan ipconfig /renew ,dit moet het probleem verhelpen. Zoniet moet je internet eraf gooien tenminste je browser.
En dan via configuratie scherm > software >windows onderdelen er weer opnieuw opgooien , let dan wel op dat je weer je ouwe browser heb 6.0 dan moet je hem maar weer updaten naar 7.0 via de oficiele site www.microsoft.com dit is de meest betrouwbare site.Het ken als je hem ergens anders heb gedownload ,dat er bepaalde verkeerde codes inzitten.
 
is het explore.exe, of explorer.exe ? als het explore.exe is ( dus zonder de R op het eind ), dan betreft het hier een virus ( worm ).

zo snel mogelijk een virusscan eroverheen dus :)
 
dit probleem is opgelost !

maar ik heb ook een andere probleeem hier een foto er van
http://www.megaupload.com/nl/?d=TMN3ODFZ

printer error
heeft dit ook met die worm te maken/
want de printer doet het bij een kennis van mij wel heb hem daar gewoon aangeslote en hij printe
 
Laatst bewerkt:
misschien paar ontbrekende drivers ? printer opnieuw installeren zou een mogelijkheid kunnen zijn.. drivers voor HP zijn gewoon te downloaden op hun site. kwestie van de juiste printertype invullen :)
 
ik ben naar die site gegaan
maar het helpt niet krijg nog steeds die systeem fout.
heb hem geinstaleerd bij kennis en daar doet die het gewoon :S
weet imeand nog waar het aan kan ligge?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan